Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Ελευθεροτεκτονισμός είναι ένας πολύτιμος κοινωνικός θεσμός με μεγάλη ιστορική προσφορά στον πολιτισμό των ελεύθερων και προοδευτικών κοινωνιών.


Δυστυχώς στην Ελλάδα  τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγηθεί σε πρωτοφανή έκπτωση και περιθωριοποίηση.

Γι’ αυτό ευθύνονται κατά ένα μεγάλο ποσοστό τα ίδια τα μέλη του και ιδιαίτερα οι διοικήσεις των διαφόρων Τεκτονικών οργανώσεων.

Τα τελευταία χρόνια όλοι έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο, αφού το διαδίκτυο συμβάλλει αποφασιστικά στην άμεση και στην σφαιρική πληροφόρηση.

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι ο χώρος συνεχίζει να ακολουθεί πτωτική πορεία και μάλιστα με ταχείς και αυξανόμενους ρυθμούς.

Τα εργαστήρια άδειασαν σχεδόν.

Αυτό που μας λυπεί περισσότερο είναι ότι δεν διαφαίνεται ελπίδα αναστροφής.

Οι διοικήσεις των οργανώσεων είναι ανίκανες να μεταδώσουν ένα  όραμα προόδου για το οποίο θα εργασθούν τα μέλη, τα οποία παραμένουν απαθή.

Τα γεγονότα των τελευταίων χρόνων υποστηρίζουν την θέση μας ότι πέρα από την κρίση ταυτότητας και την άγνοια της ιστορικής διδαχής, υπάρχει μια γενικότερη απροθυμία και ανικανότητα για υπέρβαση.

Κυριαρχεί μια μοιρολατρική συμπόρευση με τη φορά των πραγμάτων, με πλήρη επίγνωση και αποδοχή ότι οδηγούμαστε στο τέλος.

Όλοι έχουμε συνείδηση ότι τελειώνουμε και κανείς δεν κάνει τίποτε γι’ αυτό, σαν να έχουμε αποφασίσει ότι αυτό είναι καλό και ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να αυτοκτονήσουμε.

Ο ρόλος των διοικήσεων σε αυτή την εσχατολαγνική διαδρομή εξακολουθεί να είναι τραγικός όπως και στο παρελθόν, μόνο που τώρα θα αποβεί και μοιραίος, μιας και όχι μόνο είναι ο βασικός καθοδηγητής αυτής της πορείας, αλλά και αυτός που προσφέρει μια διαστροφική εικόνα δικαίωσης και παρηγοριάς.

Είναι ταυτόχρονα σαν τον καπετάνιο και σαν την ορχήστρα του Τιτανικού.

Απ’ τη μια ρίχνει το πλοίο πάνω στο παγόβουνο και απ’ την άλλη παίζει μουσική την ώρα που το πλοίο βυθίζεται.

Δεν γνωρίζω καμιά διοίκηση που να αποδέχθηκε ότι δεν την ασκεί κατά τον καλλίτερο τρόπο.

Διοίκηση και λάθος είναι έννοιες εχθρικές, όπως εχθροί της διοίκησης είναι αυτοί που της ασκούν αρνητική κριτική.

Οι δημοκρατικές ευαισθησίες των διοικήσεων σταματούν εκεί όπου αρχίζει η αρνητική κριτική.

Οι νοοτροπίες αυτές και οι πρακτικές προέρχονται από το χώρο του δόγματος και της αυθεντίας, δηλαδή από χώρους αντιτεκτονικούς, εναντίον των οποίων ο Ελευθεροτεκτονισμός έδωσε σκληρούς αγώνες, στους οποίους υπερίσχυσε και άνοιξε τους δρόμους για τον πολιτισμό της ελευθερίας και της αδελφοσύνης των διαφορετικών.

Είναι ολέθριο να υπάρχουν φαινόμενα ανελευθερίας, δόγματος και αυθεντίας μέσα στην τεκτονική στοά.

Είναι η αυτοκατάργησή της.

Στον Ελευθεροτεκτονισμό όλοι είμαστε ίσοι και ουδείς διδάσκει ουδένα.

Είναι αντιτεκτονισμός να προσπαθεί η διοίκηση να επιβάλλει τις απόψεις της και μάλιστα να προσπαθεί να τις επιβάλλει με απειλές η με λήψη πειθαρχικών μέτρων.

Αποτελεί πικρή γελοιοποίηση και κυνικό μπερτοδουλισμό η προσπάθεια της διοίκησης να κάνει τα πάντα προκειμένου να ελέγξει τους ανθρώπους και τις στοές.

Από τα πρόσφατα επίσημα έγγραφα της ΜΣΤΕ και από τις πάγιες πρακτικές της φαίνονται ξεκάθαρα όλα αυτά.

Είναι διάχυτη η αγωνία της να ελέγξει απόλυτα, τις παραδοσιακά ανεξάρτητες και αυτοτελείς ενώσεις προσώπων, είτε είναι στοές, είτε είναι φιλοσοφικά εργαστήρια του τύπου της Υόρκης.

Δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει στα επίσημα κείμενά της όρους απαξιωτικούς και εξευτελιστικούς, για τις ενώσεις αυτές.

Οι στοές αναφέρονται ως  «παραρτήματα» και τα εργαστήρια ως «μορφώματα».

Για πρώτη φορά στην ιστορία του δικαίου εμφανίσθηκε το μοναδικό φαινόμενο,  σωματείο να έχει η και να ασκεί εμπορική δραστηριότητα.

Όπως στο παρελθόν και επί δεκάδες ετών παρουσιαζόταν από τη ΜΣΤΕ το μοναδικό επίσης στην ιστορία του δικαίου, ίδρυμα να έχει μέλη.

Αυτά έμελε να υποστεί ο Ελληνικός Τεκτονισμός από τους απίθανους που βρέθηκαν στην διοίκησή του.

Επίσημα έγγραφα να γράφουν για παραρτήματα, μορφώματα και εμπορικές δραστηριότητες τεκτονικού σωματείου.

Γελοιοποίηση και του Τεκτονισμού και του Δικαίου.

Ο κυνικός μπερτοδουλισμός αναδεικνύεται από τις μεθοδεύσεις, που χρησιμοποιούν για να επιτύχουν την επιβολή αυτών των γελοιοτήτων, με τις οποίες προσπαθούν να αλυσοδέσουν τις ανεξάρτητες και αυτοτελείς ενώσεις προσώπων, δια του σωματείου, του δυνάμενου να έχει και εμπορική δραστηριότητα.(SIC)

Επιχειρούν να τροποποιήσουν τους σκοπούς του σωματείου με πλάγια μέσα (π.χ. με εσωτερικούς κανονισμούς), ώστε να παρακάμψουν τις αντίθετες θέσεις της δικαιοσύνης, η οποία σταμάτησε την προσπάθειά τους αυτή, απορρίπτοντας προηγηθείσες αιτήσεις για τη δημιουργία του σωματείου (ψάξτε εσείς τώρα και θα δείτε την όλη μεθόδευση) η και ακόμη παρακάμπτοντας τις όποιες αντίθετες απόψεις παρουσιασθούν στο μέλλον.

Η κορύφωση του κυνικού και αναίσχυντου μπερτοδουλισμού είναι αυτό που αναφέρουν για την δυνατότητα άσκησης εμπορικής δραστηριότητας από σωματείο, δηλαδή από ένωση προσώπων μη κερδοσκοπική.

Πάνε μάλιστα να την «περάσουν» όχι αναφέροντάς την στις τροποποιήσεις του σκοπού του σωματείου (αυτή κι αν είναι τροποποίηση του σκοπού), αλλά δια της παροχής δυνατότητας στο Δ.Σ., να ασκήσει το σωματείο εμπορική δραστηριότητα, με απόφασή του.

Θα ήθελα να συνεχίσω την παρουσίαση των αθλιοτήτων αυτών αλλά ειλικρινά πιστέψτε με, δεν μπορώ.

 Λυπάμαι και ντρέπομαι για λογαριασμό τους.


Δ.Δ. 33, G.C.K.T.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος