Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΒΟΥ …Α…ΒΑ………ΒΑ.





Απόψε έχει φροντιστήριο για τα τσιράκια της αγγλοσαξωνικής παράδοσης, με τις κανονικότητες, αρχαία καθήκοντα , Άντερσον και λοιπές παραμύθες, που στην Ελλάδα υποτίθεται ότι δουλεύουνε η ΕΜΣΤΕ και η ΜΣΤΕ.

 
Περισσότερο τα γράφουμε για τα τσιράκια της ΜΣΤΕ, που τα δουλεύουνε ψιλό γαζί, για να τους έχουνε ψαρωμένους και να τους λένε ότι παπαριά τους κατέβει για μορφώματα, παραρτήματα και εμπορικές δραστηριότητες.

Αλλά καλό είναι να το διαβάσουνε όλα τα τσιράκια που είναι στην παράγκα κάτω από είκοσι χρόνια.

Το λοιπόν καλά μου τσιράκια ο θεωρητικός Ελευθεροκτονισμός (Ελευθεροτεκτονική (τέχνη) είναι ο σωστός όρος), γεννήθηκε στην Αγγλία, τον 17ο  αιώνα, από τους λεβέντες εκείνους της παρέας του Καρτέσιου, του Λοκ και του Νεύτωνα, δηλ. εκείνη την παρέα που ήθελε να βάλει το μυαλό της να δουλέψει από μόνο του και που είναι γνωστοί, ως μεγάλοι του διαφωτισμού.

Μέχρι τότε και για εκατοντάδες χρόνια οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούσαν από μόνοι τους το μυαλό τους, αλλά αγόραζαν από το μονοπώλιο των ιερατείων και του κάθε είδους παπαδαριού, που το είχε παρακάνει με το να ξεσκίζει το φτωχό κοσμάκη, για τα συμφέροντά του.

Μετά την ανακάλυψη των νέων κόσμων και εκείνης της καταραμένης μηχανής από το Γουτεμβέργιο, το μυαλό του κοσμάκη κουνήθηκε και όταν υπογράφτηκε η συνθήκη της Βεστφαλίας, δηλ. όχι άλλο αίμα για Τζιχάντ, άρχισε αυτό που αποκαλούμε Ευρωπαικός  Διαφωτισμός.

 Από τότε έγινε της μουρλής και όσα δεν είχανε αλλάξει για εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, αλλάξανε στο πιτς φυτίλι.

Ένα από τα ιδεώδη του διαφωτισμού ήταν η γνώση και η παιδεία για το λαό, καθώς και η δημιουργία ενός συστήματος παραγωγής και καλλιέργειας ηθικών, κοινωνικών και πολιτικών αξιών, που να μην είναι μεταφυσικο-θρησκευτικά προιόντα, αλλά να στηρίζεται στη λογική των ελεύθερων και υπεύθυνων ανθρώπων. 

Όλα αυτά ήσαν νεωτερικά και διαβολικά για το παπαδαριό των εμπορικών δραστηριοτήτων (αγοραπωλησίες ανθρώπων κλπ) και θα πραγματοποιούνταν με τα σχολειά, τα πανεπιστήμια, τις ακαδημίες και τις λέσχες.

Η παρέα που σας είπα επέλεξε να αναπτύξει τις σχέσεις της με τους οικοδόμους και τις συντεχνίες τους, που είχανε χεστεί στο τάληρο, λόγω της ανοικοδόμησης του Λονδίνου, μετά τη μεγάλη πυρκαγιά και μπήκαν σ’ αυτές να μορφώσουνε τα τούβλα με τις πορτοφολάρες και με τα δίδακτρα να λιγδώσουνε κι αυτοί το αντεράκι τους και έτσι από επαγγελματικές τις μετέτρεψαν σε πνευματικές, ηθικές και κοινωνικοπολιτικές.

Ξέρανε καλά την παιδευτική-ψυχολογική αξία των δρωμένων και των αλληγοριών και έτσι δημιούργησαν τα διάφορα τυπικά στα οποία κατέγραψαν τις βασικές αξίες που πρέσβευαν. 

Όσοι λοιπόν είχανε πορτοφολάρα και δεν γουστάρανε να πάνε στα παπαδίστικα σχολειά και να καταντήσουνε καραφλά ποντίκια και αδελφές και όσοι γουστάρανε αίσθημα και περιπέτεια, πηγαίνανε στις στοές, για να μάθουνε τα νέα κόλπα, ήγουν ότι ο άνθρωπος έχει μέσα στο κρανίο του ένα χρήσιμο όργανο, που πρέπει να μάθει να το χρησιμοποιεί μόνος του κλπ.

Έτσι δημιουργηθήκανε οι πρώτες στοές, που μέλη τους γινήκανε ανήσυχα και προοδευτικά πνεύματα, που θέλανε να φτιάσουνε πράματα για να αλλάξουνε τον κόσμο και όχι τίποτε λαπάδες η συντηρητικούρες του κατεστημένου, όπως είναι σήμερα. 

Οι στοές ήσαν ότι πιο προχω υπήρχε τότε και ήσαν τόσο δυναμικές, που κατέστησαν μόδα πανίσχυρη και κατέκλυσαν όλη την Ευρώπη.

Συμπέρασμα πρώτο. 

Οι άνθρωποι δημιουργήσανε τις στοές, που είναι ενώσεις προσώπων με ηθικοπνευματικούς προοδευτικούς σκοπούς.

Από τότε τις βάλανε στο μάτι οι πολιτικάντηδες και το εξουσιαστικό κατεστημένο και για να τις μαζέψουν άρχισανε να κάνουνε εισοδισμό οι άρχοντες και τα τσιράκια τους και να δημιουργούνε τη μεγάλη κομπίνα, ήτοι τις δευτεροβάθμιες ενώσεις, που λέγονται μεγάλες στοές και που έχουν σαν δήθεν επίσημο σκοπό να συντονίζουν και να εκπροσωπούν προς τα έξω τις στοές, αλλά που στην πραγματικότητα θέλανε να καταλύσουν την αμεσοδημοκρατία και την ελευθερία που υπήρχε στις στοές.

Διότι καλά μου τσιράκια η δημοκρατία είναι μόνο μία και είναι άμεση από τους ελεύθερους και υπεύθυνους ανθρώπους.

Όταν λοιπόν βλέπετε μορφώματα με αντιπροσωπεύσεις, δευτεροβάθμιες, τριτοβάθμιες και λοιπές μαγκιές του κώλου, που συνέχεια ωρύονται για ενότητα, ελευθερία και δημοκρατία να θυμάστε ότι είναι εμπορική δραστηριότητα των από πάνω για να εμπορεύονται τους από κάτω.

Με πρόσχημα τις πολιτικές διαφορές τους με τους Στιούαρτ, οι επικρατούντες Αννοβεριανοί, βάλανε τον τότε κυβερνητικό τους εκπρόσωπο, δόκτορα Άντερσον και τον παπα –Θεόφιλο Δεσαγυλιέρση, που ήτανε και οι δυό στο πέη ρολ τους και βοηθοί του Νεύτωνα του Τρισμεγίστου, να μαζέψουνε τις τέσσερις στοές που είχανε μπει οι σέμπροι τους και να δημιουργήσουνε την πρώτη Μεγάλη Στοά του Λονδίνου στα 1717.

Οι κουφάλες δεν λένε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των στοών, την ψυλλιάστηκε τη δουλειά και δεν μάσησε να μπει στον κουβά.

Αυτό έγινε μετά από εκατό χρόνια και αφού το κατεστημένο τα έδωσε όλα για να πάρει τα ανήσυχα και δημιουργικά  μαστόρια με το μέρος του.

Πας νοήμων γνωρίζει καλά ότι από τη στιγμή που γίνεσαι κατεστημένο και κορυφή αρχίζει η πτώση, όπως κάθε πραγματικό μαστόρι γνωρίζει καλά ότι η δημιουργία των Μεγάλων Στοών είναι η ταφόπλακα του Ελευθεροτεκτονισμού.

Συμπέρασμα δεύτερο.

Τις Μεγάλες Στοές που είναι δευτεροβάθμιες ενώσεις και έχουν μέλη στοές και όχι φυσικά πρόσωπα, τις δημιουργούν οι στοές.

Μαλακία, αλλά έτσι έγινε και ελπίζουμε ότι το διαδίκτυο θα τις καταργήσει και θα επαναφέρει την ανεξαρτησία, ελευθερία και αμεσοδημοκρατία των στοών, που δεν έχουνε ανάγκη από άχρηστους νταβατζήδες και άριστα θα συντονίζονται και θα εκπροσωπούνται με ένα κλικ στο πισί. 

Έτσι δημιουργήθηκε, καλά μου τσιράκια, ο λεγόμενος Αρχαίος και γνήσιος Ελευθεροτεκτονισμός  η Ελευθεροτεκτονισμός των Αρχαίων Ελευθέρων και Αποδεκτών Τεκτόνων (Α.F.A.M.) η της Αγγλοσαξωνικής παράδοσης, που έχει αρκετές διαφορές με τον Ευρωπαικό η Γαλλικό Τεκτονισμό, που δημιουργήθηκε αργότερα, όπως και οι διάφοροι φιλοσοφικοί η ανώτεροι η πέραν του τρίτου βαθμοί, για τα οποία θα μιλήσουμε σε επόμενο μάθημα. 

Θέλω να συγκρατήσετε ότι:

Η Μεγάλη Στοά είναι κομπίνα και ένωση στοών και όχι φυσικών προσώπων.

Είναι δευτεροβάθμια ένωση, με μέλη τις πρωτοβάθμιες ενώσεις, που συμμετέχουν σ’ αυτή τη δευτεροβάθμια ένωση, δια του Σεβασμίου, των Εποπτών και των Πρώην Σεβασμίων της κάθε στοάς (όχι από άλλους αντιπροσώπους, όπως στο Ελλαδιστάν).

Μεγάλη Στοά, με μέλη φυσικά πρόσωπα, παγκοσμίως μόνο οι Αχαρνίτες μπορεί να δημιουργήσουν, μαζί με μορφώματα, παραρτήματα εμπορικών δραστηριοτήτων και λοιπών ελευσινίων μυστηρίων.

Οι Μεγάλες Στοές των Αρχαίων Ελευθέρων και Αποδεκτών Τεκτόνων (Α.F.A.M.), συνήθως συνεδριάζουν δύο η περισσότερες φορές το χρόνο.

Οι δύο υποχρεωτικές ετήσιες συνεδριάσεις γίνονται τις ημέρες του χειμερινού και του θερινού ηλιοστάσιου, που παραδοσιακά συγκεντρώνονται τα μαστόρια, δήθεν για να γιορτάσουνε και να τιμήσουνε τους Αγίους Ιωάννες, που είναι οι «προστάτες της συντεχνίας». 

Κάθε χρόνο η κάθε δύο χρόνια η Μεγάλη Στοά εκλέγει το Μεγάλο Διδάσκαλο και άλλα όργανά της, που συνήθως είναι ο ταμίας, τα μέλη του συμβουλίου, τα μέλη των πειθαρχικών και ελεγκτικών οργάνων της κλπ.

Ο Μ.Δ. εκλέγεται απ’ ευθείας απ’ τη Μ.ΣΤ. και κάθεται στην καρέκλα ένα η δύο χρόνια και μετά ρεπούμπλικα, τουτέστιν καθίσταται τέως.

Εκλογές και μαγειρέματα για Μ.Δ. από εκλεγμένους των εκλεγμένων και όχι απ’ ευθείας απ’ το κυρίαρχο σώμα καθώς και θητείες δεκαετείς κλπ γίνονται μόνο στη Μπουζουμπούρα και στην Αχαρνών.

(Εξαιρείται για παραδοσιακούς λόγους η ΗΜΣΤΑ, όπου εκεί γλείφουνε ακόμα τους Βασιλιάδες για ξεκάρφωμα ).

Οι Στοές λοιπόν όταν μαζεύονται σε Μεγάλη Στοά, φτιάχνουν και τους κανονισμούς της Μεγάλης Στοάς.

Κάθε στοά φτιάχνει τις προτάσεις της για τους κανονισμούς της Μεγάλης Στοάς. 

Οι προτάσεις αυτές των στοών, εισάγονται για συζήτηση και ψήφιση στην Μεγάλη Στοά και έτσι δημιουργούνται οι κανονισμοί της Μεγ. Στοάς.

Διορισμένες επιτροπές κανονισμών κλπ, ως γνωρίζετε ήδη, γίνονται μόνο στη Μπουζουμπούρα και στην Αχαρνών.

Όλα αυτά γίνονται γιατί κάποιοι ακόμα θυμούνται πως η συντεχνία των λογικών και ελεύθερων ανθρώπων, πρέπει να μην ξεφτιλισθεί τελείως και πως οι αξίες του διαφωτισμού περί μη υπάρξεως διακρίσεων, είναι θεμέλιο του κραφτ, όπως αναγκάσθηκε να γράψει στα πρώτα συντάγματα ακόμα και αυτός ο Άντερσον, το κοματόσκυλο των Αννοβεριανών.

Ακόμα και σήμερα και παρά το ότι το κατεστημένο λύσσαξε,  οι στοές των Αρχαίων Ελευθέρων και Αποδεκτών Τεκτόνων (Α.F.A.M.), είναι αυτοτελείς, αυτόνομες και ανεξάρτητες ενώσεις φυσικών προσώπων, ελεύθερων ανθρώπων, χρηστών ηθών και καλής μαρτυρίας, με δικούς τους κανονισμούς, όργανα και πορτοφόλι η κάθε στοά και κάνουνε ότι γουστάρουνε τα μέλη τους, που όλα έχουνε ψήφο.

Τηρούνε βέβαια το κανονιστικό πλαίσιο που έχει θεσπίσει με τους παραπάνω τρόπους η Μεγάλη Στοά, αλλά από κει και πέρα την έχουνε χεσμένη πατόκορφα και όποτε γουστάρουνε την παρατάνε και κάνουνε άλλη η μένουνε ελεύθερες, ως διδάσκει η ιστορία και ο μέγας μυσταγωγός του Ελληνικού Τεκτονισμού Σπυρίδων Νάγος ( μια από τις ενσαρκώσεις του ροζ-πάνθηρα).

Επιθεωρητές που να παίρνουνε το σφυρί από εκλεγμένο σεβάσμιο και λοιπές άνωθεν μαγκιές, για το ποιόν θα κάνει μέλος της η στοά η σε ποιόν θα δώσει αύξηση μισθοδοσίας κλπ, ούτε στην Μπουζουμπούρα θα βρείτε.
Οι άνωθεν παρεμβάσεις δεν υπάρχουν σε στοές των Αρχαίων Ελευθέρων και Αποδεκτών Τεκτόνων (Α.F.A.M.), αλλά μόνο σε στοές άλλων τύπων, μεταγενεστέρων, που συνήθως ανήκουν στην Ευρωπαική παράδοση του Σκωτικού τύπου η σε θεσμικά κουφάρια της, όπως στο Ελλαδιστάν, και αυτά θα σας τα εξηγήσουμε σε επόμενο μάθημα.

Τα μαστόρια πληρώνουνε τη συνδρομή τους στη Στοά τους η οποία, όπως σας είπαμε είναι αυτόνομος και ανεξάρτητος οργανισμός, με δικούς του κανονισμούς και όργανα.

Το παραδάκι λοιπόν το μαζεύουνε τα όργανα της στοάς και χορηγούνε και την απόδειξη καταβολής της, με την πιστοποίηση ότι είσαι γκουντ στάντινγκ.

Το πόση θα είναι η συνδρομή των μελών της και το τι θα κάνει το πορτοφόλι της, το αποφασίζει η ίδια η στοά και όχι ο Μήτσος η η Μεγάλη Στοά.

Στη Μεγάλη Στοά, οι στοές, που είναι μέλη της (όχι αιγίδες κι αρχίδια) καταβάλλουν κι αυτές μια συνδρομή για να είναι γκουντ στάντινγκ μέλη της μεγάλης στοάς. (οι στοές και όχι τα φυσικά πρόσωπα).

Μεγάλη Στοά που να παίρνει συνδρομές από μέλη φυσικά πρόσωπα, μόνο στο παραλήρημα των ελευσινίων ιεροφαντών θα συναντήσετε, μετά από κατάχρηση κυκεώνος και άλλων βαρέων ψυχοτρόπων ουσιών, ως είναι η L.K.K.  (λαμογιοκαρεκλοκενταυρίνη).

Εξ ίσου αυτόνομες και ανεξάρτητες είναι οι στοές και στο θέμα των πειθαρχικών παραπτωμάτων των μελών της, που τα εκδικάζει η ίδια η στοά η συγκεκριμένα εκλεγμένα όργανά της, όπως συμβαίνει σε κάθε αυτοθεσμιζόμενη ένωση αυτεξούσιων και ελεύθερων ανθρώπων .

Πριν τριάντα χρόνια περίπου τρεις αδελφοί στοάς της ΗΜΣΤΑ, κάνανε μια ληστεία και τους μπαγλαρώσανε. Η στοά τους δίκασε κι αυτή και τους έδιωξε, αφού δικάσθηκαν απ’ τα δικαστήρια του κράτους. Όταν βγήκανε απ’ την μπουζουμπούρα, κάνανε αίτηση και η στοά αποφάσισε να τους ξαναπάρει σαν ενεργά μέλη της. Κάποιοι μπασκίνες τσαντίστηκαν και κάνανε γράμματα διαμαρτυρίας στην ΗΜΣΤΑ, η οποία απάντησε ότι λυπάται αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί η κάθε στοά είναι αυτόνομο και κυρίαρχο σώμα και η ίδια αποφασίζει ποιοί θα είναι μέλης της.

Αυτά για σήμερα τσιράκια μου και καλό Σαββατοκύριακο σε όλα τα μαστόρια…. με ηθικό ακμαίο και ανήθικο ακμαιότατο.

ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος