Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Η ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΤΩΝ ΒΑΤΡΑΧΟΠΑΝΘΗΡΩΝ





Εκεί που τα τσιράκια δίνουνε ρεσιτάλ ηλιθιότητας είναι οι κανονισμοί και τα πειθαρχικά.


Οι άνθρωποι που πρόκειται να μπούνε στην παράγκα κατά τεκμήριο είναι άνθρωποι ελεύθεροι και χρηστοήθεις.

Με το που θα μπούνε στην παράγκα τα τεκμήρια αυτά εξαφανίζονται και αντικαθίστανται από τα τεκμήρια ανελέητης ηλιθιότητας, που διατυπώνονται πανηγυρικά στους κανονισμούς τους. 

Οι κανονισμοί τους, «σεβόμενοι» τις μαστορικές διακηρύξεις περί ελευθερίας και ισότητας στην παράγκα, διακρίνουν τα τσιράκια σε δύο κατηγορίες δηλ. στους ηλίθιους (αυτούς που εμείς εδώ ευγενικά αποκαλούμε συνδρομητές) και στους ενδόξους η αρχιηλίθιους (αυτούς που διαχειρίζονται τις συνδρομές των ηλιθίων).

Άμα είσαι ηλίθιος, για να κάνεις μια ομιλία στη παράγκα σου, πρέπει πρώτα να την παραδώσεις για έλεγχο στον πρόεδρο των ηλιθίων, ο οποίος θα αποφασίσει και το πόσο ηλίθιος είσαι, επιτρέποντας η απαγορεύοντας την ομιλία σου, κατ’ ηλιθίαν κρίσιν.

Αν είσαι αρχιηλίθιος, έχεις το τεκμήριο ότι δεν είσαι απλός ηλίθιος, οπότε ξεφουρνίζεις ηλιθιότητες, άνευ ουδενός φραγμού. (π.χ. λες ότι το ίδρυμα έχει μέλη,  το σωματείο έχει εμπορικές δραστηριότητες κλπ)

Σχετική είναι και η άλλη διάταξη ισοπολιτείας και ελευθερίας της έκφρασης, που λέει ότι για να μιλήσεις δημόσια για μαστορικά θέματα, πρέπει να σου δώσει άδεια ο πρόεδρος των προέδρων των ηλιθίων, (ο μεγαλο-αρχιηλίθιος), αλλιώς την έβαψες.

Ανάλογες είναι και οι σχετικές διατάξεις τους που παριστάνουν τους τροχονόμους, λέγοντας που επιτρέπεται να πάνε οι ηλίθιοι και που όχι. 

Εκεί όμως που ρεστάρουν είναι οι πειθαρχικές διατάξεις τους και κυρίως ο τρόπος που τις εφαρμόζουν οι αρχιηλίθιοι επί των απλών ηλιθίων, διότι ουδεπώποτε στην ιστορίαν του Αχαρνείου δικάσθηκε αρχιηλίθιος, έστω και αν είχε διαπράξει απαισίαν και ειδεχθή ηλιθιότητα. (πχ. να χάσει καμιά πενηνταριά δίκες σερί).

Με το που ένα απλό μέλος αμφισβητήσει τις διατάξεις ηλιθιότητας, η τα πρωτεία οποιουδήποτε αρχιηλίθιου, περνά πειθαρχικό με την ηλίθια κατηγορία ότι προσήνεγκε ψόγον εις σύμπασαν την συντεχνία των ηλιθίων.

Φυσικά μηνυτής, κατήγορος, εισαγγελέας και δικαστής θα είναι το ίδιο πρόσωπο, δηλαδή ο θιγείς αρχιηλίθιος, διότι μόνον ένας αρχιηλίθιος έχει την ικανότητα να εφαρμόσει ηλίθιες διατάξεις και να κρίνει ηλιθιωδώς, αν ο κατηγορούμενος προσέβαλλε  την δική του ειδικήν ηλιθιότητα και συνεπώς παραβίασε τις ηλίθιες διατάξεις για τη γενική ηλιθιότητα της συντεχνίας. 

Ως μάρτυρες κατηγορίας και υπέρ των θιγέντων αρχιηλιθίων, προσέρχονται ηλίθιοι ρουφιάνοι, που είναι φιλόδοξοι υποψήφιοι αρχιηλίθιοι, προς τους οποίους όσες συστάσεις και αν κάμεις, για να τους αποτρέψεις από την έσχατη ηλιθιότητα της μετατροπής των εις μάρτυρας υπεράσπισης δια της υπ’ αυτών απόδειξης της δωροδοκίας των θιγέντων εντολέων τους και της εν ταυτώ δικής τους εξαγοράς, δια τριάκοντα ερμαρίων, θα σπεύσουν ηλιθιωδώς και θα καταθέσουν ηλιθιότητες, φιλοδοξούντες ότι μετά τα ερμάρια, οι θιγέντες αρχιηλίθιοι, θα τους παραδώσουν και τας κλείδας των ερμαρίων.  

Η ηλιθιότητα των τσιρακίων καταδηλώθηκε και αντιμετωπίσθηκε άμεσα με καυστικότατη και ακραία διακωμώδηση (κν. κράξιμο), παράδοση που συνεχίσθηκε με τις αμερικανικές μαστορικές αφίσες με την αίγα και την αιγίδα, τις νουβέλες του Κίπλινγκ για τις γελοίες ομιλίες περί αυθεντικής αναγνώρισης του ναού του Σολομώντος, παράδοση που στην Ελλάδα συνεχίζει η αφεντιά μου, σε κάθε ευκαιρία που τα ημέτερα τσιράκια διαπράττουν απεχθείς ηλιθιότητες. 

Με το που το κομματόσκυλο των Αννοβεριανών, ήγουν ο δόκτωρ Άντερσον εμφάνισε τους πρώτους κανονισμούς της Μεγάλης Στοάς, στις αρχές του 1700, το Λονδίνο γέμισε με αφίσες του αρχαίου και ευγενούς τάγματος των γοργονόδρακων με τις τέσσερις ψωλές και τ’ άλλα καλούδια, που σατύριζε την συντεχνία μας και επώνυμα μέλη της, σαν τα κόμικς της εποχής, όπως ο περίφημος πίνακας του Χόγκαρθ, «η νύχτα», που δείχνει τα μαστόρια να γυρνάνε στα σοκάκια ντίρλα και ασχημονώντας, ενώ οι αγανακτισμένοι νοικοκυραίοι τους πετάνε το περιεχόμενο ουροδοχείων και καθικίων, ξεφωνίζοντάς τα. (Αυτό είναι πειθαρχικό της προκοπής.)

Μεταξύ μας μαστόρια μου θεωρώ την υπόθεση με τους γκόρμογκονς υπέρτατο διανοητικό επίτευγμα και αρχαίο ορόσημο, το οποίο προσήνεγκε μέγιστον αίνον και ωφέλεια εις την συντεχνία, διότι ο δόκτωρ Άντερσον και ο Ντεζαγκυλιέ ήσαν ποταποί ρουφιάνοι και κομματόσκυλα και οι θέσεις που γράψανε στα Συντάγματα ήσαν ηλιθιότητες και πασσέ, ενώ με την αφίσα των Γκόρμογκονς και της Νύχτας έγινε ο χαμός ο μέγας και πλημμύρισαν οι παράγκες μας, όχι με καραφλά ποντίκια της εξουσίας και γλείφτες του κατεστημένου αλλά με όλα τα ελευθεριάζοντα υποκείμενα της εποχής, που είχαν την ουτοπική φιλοδοξία να αποκτήσουν τέσσερις ψωλές και να «γαμήσουν το σύμπαν», όπερ και ευτυχώς έπραξαν.

Η επιστημονική πιστοποίηση της ηλιθιότητας των τσιρακίων έγινε στην Ελλάδα προ εκατό περίπου ετών με την μνημειώδη κοινωνιολογική μονογραφία του Λεμπέση περί των βλακών, όπου κάνει ειδική αναφορά για την κατάπτωση της συντεχνίας, λόγω της πρωτοφανούς συσσώρευσης ηλιθιότητας, η οποία στην εποχή μας έλαβε διαστάσεις πανδημίας, απειλούσα άμεσα ακόμη και την αρχαία και ευγενή συντεχνία των βατραχοπανθήρων.

 ΒΑΤΡΑΧΟΠΑΝΘΗΡΑΣ 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος