Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Η ΖΩΗ ΕΝ ΤΑΦΩ


Χριστός Ανέστη μαστόρια μου και χρόνια πολλά με κάθε καλό.
Είναι βέβαιο ότι όλα αναγεννώνται εκτός απ' το Αχαρνείο, που θα βιώνει στο διηνεκές τη ζωή εν τάφω.

Ο ατέλειωτος εκείνος και βασανιστικός πόλεμος των χαρακωμάτων, που τόσο λυρικά περιέγραψε ο Στρατής Μυριβήλης, εγκλωβίζει την πάλαι ποτε μεγάλη τεκτονική οργάνωση της χώρας, στις διαμάχες του αφανισμού.

Δεν θα καταφέρει να βγει απ' τα αμπρί των συγκρούσεων και μάλλον θα έχει το τραγικό τέλος εκείνου του ηρωικού φαντάρου του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, που πνίγηκε, όταν έπεσε νύχτα μέσα στην Καλλιόπη εκστρατείας, «ανδρείως μπαλεύων με τα ελληνοσυμμαχικά σκατά»...

Η διοίκηση, αν χαλαλίζεις τη λέξη γι' αυτό το πράμα στον πέμπτο όροφο, έχει πέσει για τα καλά μέσα στην Καλλιόπη, αφού οι διαγραφές, οι καταγγελίες και τα δικαστήρια πολλαπλασιάζονται.

Δεν της έφτασε το μαύρο της το χάλι και ο πολύχρονος διασυρμός με τα όσα κωμικοτραγικά έγιναν στο δεύτερο όροφο.

Τώρα έχει ανοίξει ένα πολύ μεγαλύτερο μέτωπο, με πιθανότατη μοιραία πρόγνωση.

Παρά το γεγονός ότι γνώριζε ότι εκκρεμούσαν πολλά και μεγάλα θέματα νομιμότητας, οικονομικής και φορολογικής μεταχείρισης, επέδειξε εντυπωσιακή ανωριμότητα και με αφελή εκδικητικότητα, προσπαθεί να απαλλαγεί απ' όσους την κατηγορούν γι’ αυτά, με παράνομες διώξεις και ψευτοπειθαρχικά.

Έτσι όμως εξωθεί την κατάσταση στα άκρα και στο τέλος ο βέβαιος και ο μεγάλος χαμένος αυτών των συγκρούσεων, θα είναι η αδελφότητα και το σύνολο των μελών της. 

Αυτός ο ποδοσφαιρικός συνδικαλισμός της διοίκησης ηθικοπνευματικού και προοδευτικού (υποτίθεται) ιδρύματος, συνήθως έχει μεγάλο κόστος, γιατί οι διωκόμενοι δεν παραμένουν άπραγοι, αλλά εξαπολύουν αντίμετρα, εκμεταλλευόμενοι τις προφανείς αδυναμίες του αντιπάλου στο ηθικό, νομικό και φορολογικό μέτωπο.

Αποτελεί εξαιρετικά θλιβερή απόδειξη ανικανότητας και φαυλότητας η αδυναμία των μεγάλων τεκτονικών φορέων, να επιλύσουν απλά θέματα νομιμοποίησης, οικονομικής διαχείρισης και φορολογικής μεταχείρισης, εδώ και εκατό περίπου χρόνια, που τέθηκαν.

Από τις αρχές του 1900 και μετά το πρώτο μεγάλο σχίσμα, είχαν τεθεί τα θέματα της νομιμοποίησης και της συναλλακτικής δυνατότητας των τεκτονικών φορέων.

Μέχρι το 1927 που ο Χατζηπάνος με τον Παπούλια, επέβαλαν την ολέθρια λύση της δημιουργίας του παρόντος Τεκτονικού Ιδρύματος, οι συναλλακτικές δραστηριότητες των διαφόρων φορέων της αδελφότητας γίνονταν χωρίς να δημιουργηθούν ιδιαίτερα προβλήματα και γίνονταν κυρίως από τους Τεκτονικούς συνεταιρισμούς στους οποίους ανήκαν όλα τα μέλη ανεξαιρέτως. 

Το πρόβλημα νομιμοποίησης το "ανακάλυψε" ο Χατζηπάνος, παραμονές της αγοράς του ακινήτου της οδού Αχαρνών και υποστήριξε με φανατισμό την κατάργηση του μέχρι τότε λειτουργούντος Τεκτονικού Συνεταιρισμού, παρακάμπτοντας τις αντιρρήσεις του Βελλή και πολλών έμπειρων νομικών.

Δημιουργήθηκε το Τεκτονικό Ίδρυμα, σαν ένα οποιοδήποτε ίδρυμα, με σκοπό όχι ευρύτερο τεκτονικό αλλά στενά φιλανθρωπικό, του οποίου η μόνη σχέση με τον τεκτονισμό ήταν ότι η διοίκησή του, προερχόταν από την διοίκηση της Μεγάλης Ανατολής της Ελλάδος.

Έτσι οι πανηγυρισμοί του Χατζηπάνου και των υπολοίπων που υιοθέτησαν και οι επόμενες διοικήσεις, για την δήθεν νομιμοποίηση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού αποδείχθηκαν απλά χωρίς αντίκρυσμα, παραπλανητικοί και κωμικοί, αφού το ίδρυμα, ως γνωστόν δεν έχει μέλη αλλά είναι σύνολο περιουσίας.

Η τότε περιουσία της αδελφότητας απόκτησε το νομικό φορέα του ιδρύματος αλλά η ίδια η αδελφότητα δεν απόκτησε ποτέ μέχρι σήμερα νομικό φορέα. 

Αυτό το γνώριζε καλά και ο Χατζηπάνος και οι επόμενες διοικήσεις που στην ουσία κορόιδευαν χονδροειδώς τους Έλληνες Τέκτονες και την κοινωνία, όταν σ’ όλους τους τόνους και στα επίσημα έγγραφά τους ανάφεραν ότι ο Ελληνικός Ελευθεροτεκτονισμός νομιμοποιήθηκε και αναγνωρίσθηκε από την πολιτεία δια του Τεκτονικού Ιδρύματος.

Αυτό το χοντροκομμένο ψέμα  υποστήριξαν όλες οι διοικήσεις σκόπιμα για να κατευθύνουν τα χρήματα των αδελφών αποκλειστικά στο ίδρυμα, του οποίου είχαν μόνες αυτές την ανεξέλεγκτη διαχείριση και αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που η ΜΣΤΕ είναι η μόνη μεγάλη στοά παγκοσμίως που έχει καταργήσει την αυτονομία και την ανεξαρτησία των Στοών αλλά και των εργαστηρίων βαθμών πέραν του συμβολικού Τεκτονισμού, που δεν έχει καμιά δικαιοδοσία.

Αυτό το πράμα, που στην ουσία είναι όμηρος και αιμοδότης ενός ιδρύματος μπορεί να το αποκαλέσεις ερανική επιτροπή, διαχείριση συνδρομών η οτιδήποτε άλλο, εκτός από Τεκτονική οργάνωση. 

Το πρόβλημα της επιλογής των καταλλήλων λύσεων για την λειτουργία, την νομιμοποίηση και τη συναλλακτική δυνατότητα των τεκτονικών οργανώσεων δεν ήταν μόνο αποτέλεσμα της φτωχής τεκτονικής παιδείας η του εγκλωβισμού σε ένα περίεργο μίγμα συμβολικών αξιακών προτύπων και διαχειριστικών μεθοδεύσεων και πρακτικών ιδιοτελών διοικήσεων.

Η υπόθεση του μεγάλου σκανδάλου της Ελευσίνας έδειξε ξεκάθαρα τόσο ότι αυτό το πράμα δεν μπορεί να δουλέψει όσο και το  γιατί δεν ακολουθούνται οι απλές και νόμιμες λύσεις, αλλά προτιμούνται μεθοδεύσεις, με πολύ αμφίβολη νομιμότητα και μεγάλη διακινδύνευση.

Οι άνθρωποι δεν θέλουν να χάσουν την απόλυτη και ανεξέλεγκτη εξουσία πάνω στην περιουσία του ιδρύματος και στα χρήματα των μελών της ΜΣΤΕ κλπ.

Απορώ με την βλακεία των μελών των οργανώσεων αυτών, που αντί να μην ξαναδώσουν ούτε ένα ευρώ στο ίδρυμα, μέχρι να ληφθεί και το έσχατο μέτρο υποδειγματικής νομιμότητας και απόλυτης διαφάνειας, συνέχισαν να ανέχονται να κατευθύνονται τα χρήματά τους, σ’ αυτό το περιβάλλον σκανδαλώδους παραβατικότητας, που οι δικοί τους ελεγκτές περιγράψανε.

Τελικά μόνο ο αρχιεπίτιμος είχε τα κότσια να τους πει κατακούτελα ότι μόνο τρελοί θα δίνανε τα λεφτουδάκια τους στο ίδρυμα, για να υποβάλλουμε κι εμείς με τη σειρά μας, στη διοίκηση, το εύλογο ερώτημα, γιατί συνεχίσατε να δίνετε τα λεφτά των μελών σ’ αυτό το ίδρυμα παραβατικότητας, μετά την γνωστοποίηση των εκθέσεων των ελεγκτών, μετά το παραπάνω κράξιμο του έχοντος πλήρη γνώση αρχιεπίτιμου και κυρίως τι κάνατε για να αποκατασταθούν οι όποιες ζημίες και να ελεγχθούν οι όποιοι υπεύθυνοι; 

Όλα ήσαν σε πλήρη διαχειριστική αταξία που δημιουργεί το πλέον πρόσφορο περιβάλλον για τη διάπραξη οικονομικών εγκλημάτων και οι ίδιοι οι εσωτερικοί ελεγκτές αλλά και διακεκριμένα στελέχη μιλούσαν για κακουργήματα και εισαγγελείς. 

Εξαιρετικά αποκαλυπτικό αλλά και προκλητικό είναι το γεγονός ότι οι διοικήσεις του Τεκτονικού Ιδρύματος (και της ΜΣΤΕ), με σπουδή απέφυγαν να διορίζουν μόνιμους εξωτερικούς ορκωτούς ελεγκτές στο ίδρυμα, αν και θα ήταν ένα αποτελεσματικό μέσο για την αποκατάσταση της διαχειριστικής αξιοπιστίας του, μετά την καταστροφή της από τα όσα σκανδαλώδη συνέβησαν με το μέγαρο της Ελευσίνας και την διαχείριση των χρημάτων της Υόρκης και των Ιπποτών.

Είναι πολλά, μεγάλα και ανοιχτά νομικά, διαχειριστικά και φορολογικά θέματα, μέρος των οποίων διαπιστώνει η έκθεση γνωστής ελεγκτικής - συμβουλευτικής εταιρείας. 

Με δεδομένο το παραπάνω παραβατικό περιβάλλον, δεν φταίνε τα μέλη που ζητάνε το λογαριασμό για τα χρήματά τους και την τήρηση της νομιμότητας αλλά οι διοικήσεις που είχανε κάνει μόνιμη πρακτική την παρανομία, την παραπλάνηση και την διαβουκόληση των μελών για να εξασφαλίζουν τα όποια διαχειριστικά προνόμια και εξουσίες.

Οι διώξεις των μελών που κατηγορούν την διοίκηση για τα παραπάνω, αν δεν αποτελούν έμμεση ομολογία και παραδοχή των κατηγοριών, είναι ότι χειρότερο θα μπορούσε να πράξει μια διοίκηση που δεν φοβάται την νομιμότητα και τη διαφάνεια.

Ας αναζητήσουν πρώτα τα χρήματα που χάθηκαν και τις ζημίες που υπέστησαν.

Ας σταματήσουν να παριστάνουν τις πάπιες και να ελέγξουν πρώτα αν όντως γίνανε τα κακουργήματα, το ποιοί τα κάνανε και τι ακριβώς κάνανε, για να μην έχουν και το δίλημμα του παππού που ξέρει καλά το αμπελοχώραφό του : «Τον ψεύτη η τον κλέφτη να ψηφίσω;»

Και μετά νομιμοποιούνται να θυμηθούν να ελέγξουν τους κατήγορούς τους ότι προσάγουν ψόγον κλπ ανοησίες των διαδρόμων. 

Αν ήμουν στη θέση της διοίκησης και αντιμετώπιζα τόσο απαξιωτικές κατηγορίες από τα μέλη μου, το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να τους καλέσω να έλθουν με δικούς τους συμβούλους και να ξετινάξουν και το τελευταίο χαρτάκι.

Στο τέλος - τέλος λεφτά δικά τους είναι και έχουν κάθε δικαίωμα να ελέγχουν το αν γίνεται νόμιμα και χρηστά η διαχείρισή τους.

Το ότι οι διοικούντες επιλέγουν την αντίθετη και μάλιστα την πολιτική των συγκρούσεων, με δεδομένα τα ανοιχτά θέματα και την εγγενή παραβατικότητα, αποτελεί μέγα λάθος και έχουν αποκλειστικά την ευθύνη του.

Μόνο μεγάλα προβλήματα θα προκύψουν και αυτό είναι γνωστό σε όλους.

Οι διαχειριστές των προβλημάτων αυτών (διοικήσεις, δικηγόροι, κωλοσφούγγια κλπ) προσωρινά  επιχαίρουν γιατί οι ανίκανες διοικήσεις από αυτά τα προβλήματα "δικαιώνουν" την ύπαρξή τους και γιατί από αυτά κερδίζουν τα κακά μέλη.

Όμως, σε μικρό βάθος χρόνου, η αδελφότητα και τα πολλά μέλη της θα χάσουν  πολλαπλά.

ΡOZ ΠΑΝΘΗΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος