...................................................

...................................................

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ

Είμαστε λαός μικροαπατεώνων.

Κλέβουμε ό,τι μπορούμε από τον άλλον — τα χρήματα του, τον κόπο του, τα αισθήματα του, το χρόνο του. Ναι, ο άνθρωπος που έρχεται με καθυστέρηση στο ραντεβού σας είναι εξίσου απατεών με αυτόν που σας πουλάει ένα σκάρτο διαμέρισμα. Έχουν και οι δύο (σε διαφορετική κλίμακα) μειωμένο αίσθημα ευθύνης απέναντι σας.
Είναι περίεργο πόσοι λίγοι κύριοι υπάρχουν σ' αυτή τη χώρα!
Δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια προς τους κώδικες — δεοντολογίας, ηθικής ή συμπεριφοράς. Αναγνωρίζω βέβαια την αναγκαιότητα τους για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας. Ενοχλούμαι όμως, όταν κάποτε γίνονται αυτοσκοποί — και Ιερά Πρότυπα. Γελάω π.χ. όταν οι δύο Άγγλοι, ισοβίτες στο ίδιο κελί, δεν μιλιούνται για τριάντα χρόνια — επειδή κανείς δεν τους έχει συστήσει...
Αλλά από αυτή την αγγλοσαξονική υπερβολή μέχρι τον ελληνικό ωχαδερφισμό, υπάρχει απόσταση. Ιδιαίτερα μάλιστα που η έμπρακτη αδιαφορία για τα δικαιώματα του άλλου είναι τελικά μια εγκληματική ενέργεια.
Ο άνθρωπος που σε πληρώνει με μια μέρα καθυστέρηση (ιδανική κατάσταση!) σε έκλεψε! Έστω και τον τόκο μιας μέρας. Ο άνθρωπος που σου υπόσχεται πως θα έρθει και δεν έρχεται, σου κλέβει (αναντικατάστατο) χρόνο από τη ζωή σου. Όποιος σου “πουλάει” ψεύτικο ενδιαφέρον (φιλία η αγάπη, που διαλύονται με την πρώτη βροχή) είναι εξίσου απατεών με αυτόν που σου πουλάει το σκάρτο “λαθραίο” κασμήρι. Ο ταξιτζής που εκμεταλλεύεται την ανάγκη σου, δεν είναι αγαθός επαγγελματίας αλλά στυγνός εκβιαστής. Ο γραφειοκράτης που σε ταλαιπωρεί και ο ΙΧής που σου κλείνει την αριστερή λωρίδα, είναι υβριστής της προσωπικότητας σου. Όπως είναι και αυτός που κάθε μέρα σου στέλνει (ανυπερθέτως) το εμπόρευμα που παράγγειλες...
Για όλους αυτούς θα έπρεπε να υπάρχουν ποινές — και η χειρότερη θα ήταν η “εξορία” τους από το κοινωνικό σύνολο. Όμως, στη δική μας κοινωνία οι παραβάτες αυτών των άγραφων κανόνων είναι... ο κανόνας. Το αίσθημα ευθύνης έχει πάψει να υπάρχει και μια λεπτή “ισορροπία της απάτης” ρυθμίζει τις μεταξύ μας σχέσεις. Αποκαλούμε χαζό όποιον πιστεύει ό,τι του λένε (ο έξυπνος αντιτείνει πάντα: “με δουλεύεις;”) και κορόιδο όποιον επιμένει να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του.
Έχει από καιρό επισημανθεί πως ζούμε σε μια ανεκτική κοινωνία. Πως στα σαλόνια μας κυκλοφορούν απατεώνες, φοροφυγάδες, προαγωγοί, καταχραστές, πλαστογράφοι (βεβαιωμένοι δικαστικά) — και κανείς δεν τους αρνείται τη φιλοξενία ή το χαμόγελο του. (Πιο σκληροί υπήρξαμε απέναντι στους χουντικούς, από ό,τι στους λωποδύτες).
Αλλά, η μεγάλη αυτή ανοχή πηγάζει από τη μικρή ανοχή. Από την αδιαφορία στις εκατοντάδες μικροπαραβάσεις, στις καθημερινές ύβρεις στο πρόσωπο του πλησίον μας, που κανείς δεν τους δίνει πια σημασία.
Και γι' αυτό πρέπει να ομολογήσω ότι δεν με καίνε τόσο πολύ οι (λίγοι) μεγαλοαπατεώνες — όσο η συντριπτική πλειοψηφία των μικροκαταχραστών της καθημερινής μας αξιοπρέπειας. Αυτών που καθυστερούν στα ραντεβού, που ψεύδονται, που “ξεχνάνε”, που δεν βγαίνουν στο τηλέφωνο, που αθετούν το λόγο τους...
Τώρα κάτι φίλοι μου, αναρχικοί, που ξέρουν πόσο λίγη σημασία δίνω στις συμβάσεις θα χαμογελάσουν. Αλλά άδικα. Γιατί όσο κι αν οι κανόνες συμπεριφοράς —ακόμη και ηθικής— είναι συμβατικοί, δεν παύουν να ισχύουν για όσους είναι μέσα στο παιχνίδι. Και οι “κύριοι” αυτοί είναι —και θέλουν να είναι,— μέσα στο παιχνίδι. Επωφελούνται, από τους κανόνες όταν ισχύουν για τους άλλους (π.χ., όταν σου ζητάνε χρήματα, τα θέλουν πάντα στην ώρα τους). Αλλά απαιτούν να κάνει ο διαιτητής τα στραβά μάτια, όταν πρόκειται για τους ίδιους. Απαιτούν να μπορούν να παίζουν ποδόσφαιρο με τους κανόνες του μπάσκετ, όταν τους βολεύει να πιάνουν την μπάλα με το χέρι. Έχουν ακόμη την αξίωση να ακυρώνονται τελείως οι κανόνες, όταν αυτό τους είναι αναγκαίο.
Και αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι τίποτε αναρχικοί, χίπηδες ή μποέμ. Είναι οι πιο ευυπόληπτοι αστοί, οι πιο συντηρητικοί στυλοβάτες του κατεστημένου, οι πιο θερμοί υποστηρικτές του “νόμου και της τάξης”. Έχουν όλα τα εξωτερικά γνωρίσματα του “κυρίου” — από γραβάτα μέχρι ιδιόκτητο σπίτι. Εάν κανένας άλλος παραβεί και τον ελάχιστο από τους κανόνες, τον στιγματίζουν με τόση πηγαία αγανάκτηση — που καταλαβαίνεις πως είναι ειλικρινείς. Διότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ένα εκπληκτικό δημιούργημα της ελληνικής κοινωνίας. Είναι μη-συνειδητοί απατεώνες. Δεν καταλαβαίνουν ότι και αυτοί οι ίδιοι παρανομούν, αδικούν, κλέβουν. Θεωρούν τελείως αυτονόητο να κάνουν τις δικές τους καθημερινές μικροπαραβάσεις, λες και έχουν προσωπικό συγχωροχάρτι από του Ύψιστο. Αλλά εξανίστανται πάντα όταν τις κάνουν οι άλλοι!
Αλίμονο στον επαγγελματία κλέφτη — κάποτε θα τον πιάσει ο νόμος! Ακόμη και ο μεγαλοαπατεώνας υπάρχει πιθανότητα να συλληφθεί. Αλλά ο ερασιτέχνης καθημερινός μικροαπατεώνας δεν πιάνεται. Γι' αυτόν δεν υπάρχει κύρωση, ούτε ποινή. Άλλωστε, αν δεχθούμε την αρχή της πλειοψηφίας, έχει το δίκιο με το μέρος του. Έτσι έμαθε —από το σπίτι, το σχολείο, του περίγυρο του– όπου όλοι του μοιάζουν. Και στο τέλος βγαίνεις παράξενος εσύ — που είσαι στην ώρα σου, που δεν λες ψέματα, που πληρώνεις αυθημερόν, που τηρείς αυτό που υποσχέθηκες.
Θα ήταν ουτοπία να ελπίσουμε πως θα αλλάξει εύκολα η παράδοση του Καραγκιόζη και του Μπερτόλδου. Έτσι μάθαμε, έτσι ζούμε. Κι ούτε η ΕΟΚ θα μας κάνει “τζέντλεμεν”. Ίσως όμως, κάποτε, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως η χειρότερη παρανομία είναι η μικρή καθημερινή απάτη, που —σε μαζικές δόσεις, όπως εξασκείται—φθείρει και σκοτώνει και τους πιο χοντρόπετσους. Και να ευχηθούμε όλοι να αποκτήσουμε κάποτε αν όχι την υπευθυνότητα του “Κυρίου”, έστω τουλάχιστον την επαγγελματική συνέπεια του κλέφτη και την ψυχική ευθύτητα της πόρνης...

 ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ



ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος