...................................................

...................................................

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΤΣΑΧΠΙΝΙΕΣ



Έχω την τιμή και την ευχαρίστηση να διαβάζουνε τα κείμενά μου χιλιάδες άνθρωποι και είμαι ευγνώμων γι αυτό.

Απόψε θέλω να γράψω κάτι για ένα φανατικό αναγνώστη μου.

Ο αναγνώστης μου αυτός είναι άνδρας, ώριμος, άγαμος, δικαστικός κλητήρ και μέλος της αδελφότητας.

Του αρέσει να γράφει και πράγματι γράφει σχεδόν καθημερινά διάφορα κείμενα που αναρτά στο φέης.

Πολλά απ’ τα κείμενά του πραγματεύονται τα μαστορικά και εκεί σχολιάζει την επικαιρότητα.

Με πληροφόρησαν ότι αυτός ο άνθρωπος με βρίζει συνεχώς εδώ και χρόνια και μπήκα στον δημόσιο τοίχο του, όπου διάβασα αρκετά απ’ τα  γραπτά του.

Όπως ξέρετε έχω το χάρισμα να βλέπω αυτά που δεν φαίνονται όντας καλοκρυμένα, πίσω απ’ τις λέξεις, απ’ τις παραγράφους η πίσω απ’ τα όσα έπρεπε να γραφτούν και δεν γράφτηκαν.

Μουχει μείνει από τότε που ήμουνα παθιασμένος με τα μαθηματικά και με το σκάκι και έτσι σας «προφήτευα» ακριβώς τι θα πάθετε, αρκετά χρόνια πριν το πάθετε. 

Θα σας το δείξω με την παθιασμένη και αναλυτική σκέψη μου, ώστε να την μάθετε και σεις για να πιάνετε τα τζακ-ποτ.

Πράγματι ο άνθρωπος αυτός πρέπει να είναι ο πλέον τακτικός αναγνώστης μου και μάλλον με διαβάζει από τότε που ξεκίνησα να γράφω στο διαδίκτυο.

Για να με διαβάζει χρόνια και ανελλιπώς σημαίνει ότι τα κείμενά μου κάθε άλλο παρά αδιάφορο τον αφήνουν και ότι υπάρχει κάτι που κρατά το ενδιαφέρον του αμείωτο.

Στο τελευταίο σχόλιό του μάλιστα αναφέρεται στο φόρουμ και σε μένα προσωπικά με πολύ έντονο τρόπο, πράγμα που σημαίνει ότι το πολύχρονο και αμείωτο ενδιαφέρον του για τα κείμενά μου, είναι και πολύ δυνατό.

Αν λοιπόν έχω πετύχει να κρατώ για χρόνια αμείωτο και έντονο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μου, τότε έχω πετύχει τα περισσότερα απ’ όσα ονειρεύεται ένας δημόσιος κειμενογράφος, για να μην πω ένας συγγραφέας.

Τα βασικά λοιπόν τα εξασφαλίσαμε από τον αναγνώστη μας αυτόν και τον ευχαριστούμε θερμά.

Πάμε τώρα να δούμε τι γράφει για τα γραπτά μου.

Εδώ υπάρχει το εξής περίεργο γιατί βασικά δεν  σχολιάζει τα γραπτά μου η τα έργα μου, παραθέτοντας τα σχετικά με αυτά και σχολιάζοντάς τα, με τα δικά του γεγονότα και τα επιχειρήματά του.

Φαίνεται πως δεν τον ενδιαφέρουν τα γεγονότα και οι απόψεις μου πάνω σ' αυτά. Ούτε η μεθοδολογία της παρουσίασης των θεμάτων και του σχολιασμού τους.

Με δυο λόγια μάλλον δεν τον απασχολεί αυτό που απασχολεί εμένα και την μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών μου, δηλ. η ουσία και το μήνυμα των άρθρων μου.

Θα μου πεις τώρα ότι ο άνθρωπος κλητήρας είναι και όχι καθηγητής Πανεπιστημίου, οπότε μην περιμένεις πολλά. Πάλι καλά που έχει άποψη και θάρρος που την εκφράζει δημόσια. 

Να ενοχλείται που γράφουμε δημόσια για τεκτονικά θέματα δεν το πιστεύω γιατί σήμερα αυτός είναι ο κανόνας και μάλιστα το κάνει κι αυτός συχνότατα, κι ας είναι ακόμα στα θρανία των πρώτων χρόνων της Τεκτονικής εμπειρίας και δεν ξέρει ούτε το βου α βα... βα.

Ότι φαντασιώνεται ότι είναι ο θεσμός η ότι ονειρευθεί ως θείαν επιταγήν την αποτυπώνει στα κείμενά του, με δύναμη εκτελεστότητας, κλητήρ γαρ.

Να μην του αρέσει που στα σατυρικά κείμενά μας ρίχνουμε και κανένα Αριστοφανικό φούσκο δεν το νομίζω, αφού ο ίδιος στα "σοβαρά" κείμενά του, χρησιμοποιεί πληθώρα ασέμνων λέξεων και χιουμορίστα δεν μπορείς να τον πεις.

Είναι βέβαιο πως δεν τον απασχολεί η ουσία των γραφομένων μας. 

Όμως...

Ο θερμός αυτός και παλιός αναγνώστης των κειμένων μου σχολιάζει εμένα προσωπικά, αν και δεν με γνωρίζει καν και μάλιστα αναφέρεται στο πρόσωπό μου με ένα πάθος πρωτοφανές.

Να με ζούσε προσωπικά κάμποσα χρόνια και να με αγαπούσε η να με μισούσε θα το κατανοούσα, αλλά δεν με γνωρίζει καν και απορώ γι αυτό το πάθος του, στο πρόσωπό μου.

Μιλάμε για πάθος φλογερό. Για νταλκά, ο θεός να σε φυλάει, πασά μου.

Δεν θέλω να το παινευτώ αλλά έχω εμπνεύσει πανέμορφες γυναίκες και έχω ζήσει μεγάλα πάθη, αλλά να εμπνεύσω τόσο δυνατά μέλος της αδελφότητας, δικαστικό κλητήρα και μάλιστα ομόφυλο, πρώτη φορά μου συμβαίνει βρε παιδιά και γι αυτό θα το αναλύσω, ψάχνοντας τις βασικές ιδιότητές του.

Ξεκινάμε από το επάγγελμα. 

Πράγματι το απωθημένο κάθε δικαστικού κλητήρα είναι να ήτανε δικηγόρος, με την γραφειάρα του, τις υποθεσάρες, το χρήμα και το πρεστίζ αλλά εγώ ο φουκαράς άφραγκος είμαι και η μεγαλύτερη υπόθεσή μου ήτανε το διαζύγιο της θυρωρίνας μου, που κόντεψα να το πληρώσω κι από πάνω, οπότε άκυρος ο φθόνος του ομότεχνου, που λέει κι ο Χάινε, στο περί καταδοτών, ποίημά του.

Τα μέλη της αδελφότητας πράγματι με αντιπαθούν γιατί τους τα χώνω αντρίκεια αλλά δεν κάνω κάτι ασυνήθιστο η δυσάρεστο σ’ αυτούς, αφού εκεί μέσα είναι ιερή παράδοση και αρχαίο ορόσημο οι πάντες να τα χώνουν στους πάντες, οπότε άκυρο και το μέλος της αδελφότητας. Άσε που κι αυτός είναι μέγας χώστης, απ' ότι είδα. Μάλλον θα στεναχωριέται που τα χώνω στην ομάδα του, αλλά είμαι φανατικός Παναθηναικάκιας κι αυτός φέρνει σε γαύρο.

Σιγά τα ωά. (θάνατος στους γαύρους).

Το ώριμος το θεωρώ πλεονέκτημά του και μάλιστα ιδανικό για μένα τον εκ πεποιθήσεως ανώριμο και ασχολούμενο με τα πόκεμον. Δεν θα καταφέρω να ωριμάσω, ώστε να με απολαύσει με την ψυχή του.

Το άγαμος. 

Εδώ είναι που ο άνθρωπος είναι ο τυχεράκιας και δεν τρώει στη μάπα, κάθε βράδυ, την κυρία με τη μάσκα και τα μπικουτί, ούτε τρέχει με τα κουτσούβελα από μπεργκεράδικο σε μπεργκεράδικο. 

Μένει το άνδρας και εδώ αρχίζω να ιδρώνω και να ξεφυσάω παιδιά, μιας και οι πρώτες σκέψεις πάντα είναι οι κακές.

Οι ομοφυλόφιλοι μου είναι συμπαθείς, ιδίως όταν είναι γέροι, άσχημοι και φτωχοί αλλά όλα αυτά είναι θεωρητικά και μακρυά από μας.

Η φύση και το γούστο μας, μίλησε και οι άλλες να είναι καλά.

Είμαι σνομπαρία και δεν γουστάρω τους βου και γάμα, καλώς η κακώς και αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που την έκανα από το Αχαρνείο, πριν τριάντα χρόνια.

Δεν γουστάρω να κάθονται δίπλα μου λερωμένα ποινικά μητρώα η βλαμμένα. Αν είναι έτσι, πάω στο καφενείο της γειτονιάς μου.

Το κατάστημα έχει υψηλές καταστατικές προδιαγραφές και δεν επιτρέπεται να μαζεύει απ' το "σωρό" αδιάκριτα. Τουλάχιστον στα χρόνια τα δικά μου, έτσι γινόταν.

Ο λαικισμός όμως που επακολούθησε, τα ισοπέδωσε όλα. 

Στα Αχαρνεία γενικά, τις τελευταίες δεκαετίες,  μαζί με τους ασφαλιστές, τους βενζινοπώλες και τους δικαστικούς κλητήρες παρεισέφρυσαν και εμπαθείς ομοφυλόφιλοι που κατά καιρούς τους ονοματίζω με το αγοραίο όνομά τους, για να στιγματίσω, με δυνατή λαική λαλιά, αντίστοιχες αρνητικές συμπεριφορές και ποτέ για να απαξιώσω πρόσωπα.

Τον Καραμουρτζούνη, φερ΄ειπείν, που μου κάθεται στο στομάχι μ΄ αυτά που έκανε στο κατάστημα, ποτέ δεν τον έκρινα συνολικά σαν προσωπικότητα, παρά μόνο έκρινα συγκεκριμένες τεκτονικές πράξεις και συμπεριφορές του. Ο άνθρωπος είναι πολύ περισσότερα από κάποιες πράξεις του καλές η κακές και εγώ είμαι ακατάλληλος και αναρμόδιος για να κρίνω οποιονδήποτε.

Έτσι προσέχω πολύ να μην κρίνω πρόσωπα συνολικά αλλά συγκεκριμένες πράξεις και συμπεριφορές.  

Αν και το τι κάνει ο καθένας στην κρεβατάρα του, είναι ιδιωτική του υπόθεση και να τη χαίρεται.

Το πάθος των άσχημων, γηραλέων και φτωχών ομοφυλόφιλων είναι μεγαλύτερο κι απ’ το καλογερικό μίσος για τη ζωή και αυτό είναι γνωστό στο λαό, όπως είναι γνωστό ότι οι πλέον παθιασμένοι ομοφυλόφιλοι είναι οι κοσμοκαλόγεροι.

Ο θεός να σε φυλά από τα πισινά του γαιδάρου, από τα μπροστινά του καλόγερου κι από δικαστικό κλητήρα, λέει η λαική σοφία.

Όλα αυτά περί των παθών των ομοφυλοφίλων είναι άσχετα με τον αναγνώστη μου και οφείλονται στον δικό μου αρχέγονο φόβο και στην παλιομοδίτικη αποστροφή μου για τα πουσταρδέλια.

Είμαι πράγματι άρρωστος, όπως λέει. Αρρωσταίνω με την "πουστιά" των μελών της αδελφότητας και γι αυτό τους τη χώνω ζόρικα.

Η "πουστιά" με ενοχλεί και όχι οι ομοφυλόφιλοι.

Παθιάζομαι με την αδικία, με την υποκρισία και με την "πουστιά", όπως κι αυτός παθιάζεται μαζί μου. 

Με το που θα πέσω πάνω σε "πουστιές" βγάζω όλο μου το πάθος, αρχίζω τα κλωτσομπουνίδια κι όποιον πάρει ο χάρος. Δεν κολώνω σε τίποτα και σε κανέναν, ιδίως τώρα που έχω τακτοποιήσει τα επίγεια.

Το μεγάλο πάθος που βγάζει για μένα τελικά καταλήγω πως είναι κάτι σαν κι αυτό που ένοιωθα, βλέποντας τον Γκάρυ Κούπερ να ρίχνει μπουνιές η τον Κρίστοφερ Λη να δαγκώνει την κουκλάρα με το αβυσσαλέο μπούστο.

Είμαι το ίνδαλμά του.

Το ίνδαλμα, καλό η κακό, δεν παύει να είναι ίνδαλμα και να διαφεντεύει με τον πιο παθιασμένο τρόπο το μανιχαικό μωσαικό τάπητα της συνείδησής μας.

Αυτό το Αριστοτελικό μυστηριακό παθείν και διατεθήναι ινδάλλει αμφίθυμα τα ορόσημα της κρίσης και τα αρχέτυπα της συνείδησής μας.

Είναι αμφιθυμικό σαν τον πιο παθιασμένο έρωτα.

Γι αυτό δεν θα συμφωνήσω με τις απόψεις των καλοθελητών που λένε ότι ο παθιασμένος και πολύχρονος αναγνώστης μου με βρίζει, αλλά θα τον ευχαριστήσω μέσ’ απ’ την καρδιά μου, με αυτό το παθιάρικο κείμενό μου, με το οποίο ας με συμπαθά αν δεν κατάφερα να τον εξιτάρω και να του ανταποδώσω ούτε ένα απ’ τα προστυχόλογα,  που μου επιδαψιλεύει, εκφράζοντας το φλογερό πάθος του για μένα.

Κάνω κι εγώ τα σκέρτσα και τις τσαχπινιές μου.

Αμεεε…..

ΜΗΤΣΟΣ Ο ΤΣΑΧΠΙΝΗΣ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος