...................................................

...................................................

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

«Να αποφύγουμε τις ουτοπίες και τα έτοιμα σχέδια για το μέλλον»



ΡΟΖΕ ΠΟΛ ΝΤΡΟΥΑ, Γάλλος φιλόσοφος

«Να αποφύγουμε τις ουτοπίες και τα έτοιμα σχέδια για το μέλλον»


Ο Γάλλος φιλόσοφος Ντρουά οριοθετεί τις πραγματικές δυνατότητες της φιλοσοφίας εξηγώντας ότι αυτή μπορεί να μας φέρει πιο κοντά στα πράγματα και στην ουσία τους, αλλά δεν μπορεί από μόνη της ν’ αλλάξει τον κόσμο. Τονίζει ότι η έμφαση πρέπει να δοθεί στην εγγύηση της προστασίας των ατόμων .
     
Στη συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ο Ντρουά οριοθετεί τις πραγματικές δυνατότητες της φιλοσοφίας εξηγώντας ότι αυτή μπορεί να μας φέρει πιο κοντά στα πράγματα και στην ουσία τους, αλλά δεν μπορεί από μόνη της ν’ αλλάξει τον κόσμο. Τονίζει ότι η έμφαση πρέπει να δοθεί στην εγγύηση της προστασίας των ατόμων και ότι οι λύσεις στα προβλήματα πρέπει να αναζητηθούν στον σημερινό κόσμο και όχι σε κάποια ουτοπία που θα υλοποιηθεί με κάθε μέσο.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στον Τάσο Τσακίρογλου – Επιμέλεια μετάφρασης: Δημήτρης Σ. Φαναριώτης

• Για εκατομμύρια ανθρώπους στην Ευρώπη (ιδιαίτερα στον Νότο) κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει υπάρξει μια βίαιη μετάβαση από μια αξιοπρεπή ζωή σε μια κατάσταση στέρησης, με φτώχεια και αβεβαιότητα. Πώς μπορούν να αντιμετωπίσουν τη ματαίωση και την απελπισία;

Το δράμα, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι στην πραγματικότητα τα εκατομμύρια των ανθρώπων δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση επειδή είναι πέραν των δυνατοτήτων τους, έξω από τον έλεγχό τους και από οποιαδήποτε απόφασή τους, τόσο ως προς τα αίτια όσο και ως προς τις συνέπειες. Για να αντιμετωπίσει κάποιος πραγματικά μία κατάσταση, για να την κατανοήσει, αλλά και να την πολεμήσει και να την αλλάξει, είναι απαραίτητο να διαθέτει ένα μίνιμουμ κατανόησης για το τι έχει συμβεί. Αλλιώς, δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Αυτά τα εκατομμύρια ανθρώπων, πολίτες των βιομηχανικών, σύγχρονων, ανεπτυγμένων χωρών, βρίσκονται ξαφνικά και βίαια μέσα στην ανασφάλεια, μέσα στις δυσκολίες στέγασης, ένδυσης, μεταφοράς, διατροφής -για να μη μιλήσουμε για την αγωνία και την κατήφεια- χωρίς να φταίνε σε τίποτα. Και δεν πρόκειται για τις επιπτώσεις μια φυσικής καταστροφής, ενός κατακλυσμού, ενός σεισμού ή ενός κυκλώνα, ούτε για τα δεινά ενός καταστροφικού πολέμου. Είναι το αποτέλεσμα μιας οικονομίας-καζίνο, όπου τα οικονομικά παιχνίδια έχουν πάρει τη θέση των κερδών που σχετίζονται με την ανταλλαγή εμπορευμάτων. Δεν υπάρχει καμία ρύθμιση γι’ αυτά τα παιχνίδια. Η ύπαρξη κανόνων θα προϋπέθετε μια παγκόσμια κυβέρνηση, η οποία δεν υφίσταται σήμερα και ούτε υπάρχει προετοιμασία για να υπάρξει. Τα θύματα αυτού του τρελού συστήματος βλέπουν, λοιπόν, τις ζωές τους λεηλατημένες από μηχανισμούς που τους διαφεύγουν και έτσι κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί σήμερα ότι θα σταματήσει αυτόν τον μηχανισμό. Για να αντιμετωπίσει κανείς την απελπισία, υπάρχουν πάντα μεμονωμένες καταγγελίες και προσωπικοί δρόμοι, αλλά οι συλλογικές πολιτικές λύσεις «βρίσκονται εκτός λειτουργίας».

• Πώς μπορούμε να επανεφεύρουμε το μέλλον και να επεξεργαστούμε έναν οδικό χάρτη καθοδηγούμενοι από ένα όραμα αντάξιο της ανθρώπινης υπόστασής μας;

Για να μιλήσω πολύ ειλικρινά, δεν γνωρίζω τίποτα και πιστεύω ότι αν κάποιος υποκρίνεται ότι έχει ΤΗΝ απάντηση σε αυτή την ερώτηση, είναι ένας απατεώνας ή έχει ψευδαισθήσεις. Νομίζω ότι μπορούμε μόνο να δείξουμε πού ΔΕΝ υπάρχουν απαντήσεις και προς ποια κατεύθυνση πρέπει να τις αναζητήσουμε. Οπως βλέπω τα πράγματα, τα λάθη τα οποία πρέπει να αποφύγουμε είναι οι ουτοπίες, τα έτοιμα σχέδια και τα παγκόσμια οράματα. Δεν πιστεύω ούτε στις Αποκαλύψεις ούτε στους Παραδείσους. Ολα τα ερωτήματα πρέπει να εξεταστούν το καθένα ξεχωριστά, μέσα στη μοναδικότητά τους και όχι βάσει ενός πλέγματος αμετάβλητης καθολικής αφήγησης. Αναμφίβολα πρέπει να αναζητήσουμε τις διεξόδους στην πλευρά του (ανθρώπινου) σώματος, της διατήρησης του σεβασμού και της ακεραιότητάς του. Στο κάτω κάτω, εάν παίρναμε πραγματικά ως δεδομένο ότι τα ανθρώπινα σώματα υποφέρουν λιγότερο, φθείρονται λιγότερο, χρησιμοποιούνται με βραδύτερο ρυθμό, τυγχάνουν σεβασμού, θα επιτυγχάναμε γρήγορα μεγάλες πολιτικές, νομικές και ηθικές προόδους. Εάν απλώς αντιμετωπίζαμε κάθε ανθρώπινο ον με περισσή φροντίδα, με την προσοχή που δείχνουμε σε μια μηχανή (την οποία συντηρούμε, επισκευάζουμε, προστατεύουμε), ο κόσμος μας θα ήταν λιγότερο απάνθρωπος.

• Οι πρόσφατες ευρωεκλογές απέδειξαν ότι η κρίση έφερε στο προσκήνιο πολιτικές και κοινωνικές ιδέες του παρελθόντος και ότι ευνοεί αντιδραστικές, εξτρεμιστικές και ρατσιστικές πολιτικές δυνάμεις. Πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;

Πρόκειται για έναν τεράστιο κίνδυνο, διότι το αίσθημα της απελπισίας και της αδικίας, σε συνδυασμό με την αδυναμία κατανόησης [της κατάστασης] και την αποστέρηση, μας οδηγούν στο να πιστεύουμε σε συνωμοσίες και να ψάχνουμε για αποδιοπομπαίους τράγους. Αυτή η βία ήδη υπήρξε ολέθρια για την Ευρώπη και τον πλανήτη στη διάρκεια του 20ού αιώνα. Δεν αποκλείεται να επανέλθει με νέες μορφές. Ελπίζω ότι δεν θα συμβεί, αλλά αντιλαμβάνομαι τη σχετική ευθραυστότητα αυτής της ελπίδας, επειδή δεν θεωρώ ότι είναι δυνατόν να περιορίσεις αυτές οι δυνάμεις όταν οι συνθήκες αποσταθεροποιούν τις κοινωνίες και γκρεμίζουν έναν προς έναν τους φραγμούς.

• Η κυριαρχία του κερδοσκοπικού κεφαλαίου απειλεί την ίδια την ύπαρξη των κοινωνιών μας, με τις ανισότητες να βρίσκονται στα ύψη. Ποια είναι η τύχη αξιών όπως η ισότητα, η αλληλεγγύη και η συνεργασία;

Εκτιμώ ότι η αλληλεγγύη, η ισότητα και η συνεργασία δεν είναι απλώς αξίες. Δεν πρέπει να αρκούμαστε μόνο στο να τις σκεπτόμαστε. Είναι πράξεις. Υπάρχουν βασιζόμενες στο τι κάνει ο καθένας μας και τι κάνουμε όλοι μαζί. Δεν μου φαίνεται ότι έχουν πεθάνει, το αντίθετο. Με άλλα λόγια, εάν είναι αλήθεια ότι η οικονομική κερδοσκοπία δημιουργεί δυστυχία, δεν πιστεύω ότι διακυβεύεται η ύπαρξη των κοινωνιών μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε παγκόσμια κλίμακα η φτώχεια υποχωρεί, η ψαλίδα μεταξύ των αναπτυγμένων και των αναδυόμενων χωρών κλείνει, παρά το γεγονός ότι οι ανισότητες αυξάνονται στο εσωτερικό της κάθε χώρας. Πρόκειται αναμφίβολα για το βασικό παράδοξο των καιρών μας.

• Η ανθρώπινη χειραφέτηση παραμένει μια πραγματική πρόκληση για τις κοινωνίες μας, αλλά και για τη φιλοσοφία. Πιστεύετε ότι η τελευταία μπορεί να συμβάλει και να βοηθήσει τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν τις ρίζες των καθημερινών τους προβλημάτων;

Ναι, η φιλοσοφία μπορεί να μας οδηγήσει στη συνειδητοποίηση μέσω της δύναμης της κριτικής και της διευκρίνισης. Μπορεί να μας βοηθήσει να αντισταθούμε στην προπαγάνδα και να ακονίσουμε το κριτικό πνεύμα μας. Μπορεί ακόμη να επιτρέψει να επανεκτιμήσουμε τους στόχους της ύπαρξής μας και να μετασχηματίσει τον τρόπο ζωής μας βάσει ορθολογικών αρχών. Ωστόσο θεωρώ απαραίτητο να προσθέσω άμεσα: μόνο σε κάποιο βαθμό. Γιατί δεν πρέπει να υπερεκτιμούμε τη δύναμη της φιλοσοφίας. Οι φιλόσοφοι έχουν την τάση να φαντάζονται ότι οι ιδέες είναι γεμάτες δύναμη, ότι αλλάζουν την ιστορία, ότι όλα εξαρτώνται απ’ αυτές. Αποδίδεται υπερβολική επιρροή στη φιλοσοφία. Αυτή μπορεί να κάνει διάγνωση των αδιεξόδων, να διαλύσει ψευδαισθήσεις, να αναπτύξει ενδεχομένως νέες αξίες, αλλά δεν μπορεί ν’ αλλάξει αφ’ εαυτής και από μόνη της την ιστορία του κόσμου. Αυτή η ιστορία παίζεται αλλού και όχι μέσα στη φιλοσοφία, και συχνά μάλιστα χωρίς αυτήν.

• Πώς μπορούμε να αποφύγουμε τον διαρκή «επικοινωνιακό θόρυβο» και ν’ αλλάξουμε την οπτική της ζωής μας;

Είναι αδύνατο να σβήσει κανείς τον «θόρυβο», πρέπει να μάθει να ζει μαζί του και, αντιθέτως, παρά την ύπαρξή του. Δεν πιστεύω στις ουτοπίες, οι οποίες αναπαριστούν ένα κόσμο που υποτίθεται ότι είναι καλύτερος και προσπαθούν να τον υλοποιήσουν με κάθε τρόπο, επιτρέποντας να μετατραπεί η ιστορία σε κόλαση. Η μοναδική σωτηρία βρίσκεται σ’ αυτόν εδώ τον κόσμο, αλλά με διαφορετική οπτική. Το να δει κανείς διαφορετικά τον κόσμο, κατά τη γνώμη μου, ξεκινά από το να πάψει να τον αντιλαμβάνεται με μονομερή τρόπο. Αντιθέτως, πρέπει να έχει μια συνολική θεώρηση, στη συνύπαρξη των αντιθέτων: ο κόσμος δεν είναι ούτε κόλαση ούτε παράδεισος, αλλά και τα δύο μαζί. Δεν είναι ούτε ελεύθερος ούτε καταπιεσμένος. Και ούτω καθεξής: ταυτοχρόνως άρρωστος και υγιής, μεταβαλλόμενος και αμετάβλητος, απειλούμενος και άφθαρτος. Εάν μπορέσουμε να δούμε έτσι τον κόσμο, θ’ αρχίσουμε να βγαίνουμε από την ψευδαίσθηση.

………………………………………..

Ποιος είναι

Γεννημένος το 1949, ο Ντρουά είναι καθηγητής Φιλοσοφίας. Σπούδασε φιλοσοφία στην École Normale Superieure. Σε ηλικία μόλις 23 ετών πήρε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα στη Φιλοσοφία, εξέδωσε ένα βιβλίο για τη δημοσιογραφία και δημοσίευσε τα πρώτα του άρθρα στην εφημερίδα «Le Monde». Μέχρι σήμερα συνεχίζει τόσο τη δημοσιογραφική όσο και την ακαδημαϊκή του σταδιοδρομία. Στα ελληνικά κυκλοφορούν τα βιβλία του (από τις Εκδόσεις Ψυχογιός): «Μικρή ιστορία της Δύσης» (2009), «Το βιβλίο της φιλοσοφίας» (2009), «Η συντροφιά των φιλοσόφων» (2006), «Φιλοσοφία για όλους» (2006), «101 εμπειρίες φιλοσοφίας της καθημερινής ζωής» (2002). Στη Γαλλία κυκλοφόρησε φέτος το βιβλίο του «Si je n’avais plus qu’une heure à vivre» (Odile Jacob).

ΠΗΓΗ http://archive.efsyn.gr/?p=233629

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος