...................................................

...................................................

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ



Απόψε θα ευχαριστήσουμε τη χιραμίτσα μας για τις ιδέες που μας έδωσε γιατί κάπου έχουμε εξαντλήσει το ρεπερτόριο και δεν ξέρουμε τι να γράψουμε.

Στο χθεσινό άρθρο της η εκπρόσωπος τύπου των λαμογιών συνεχίζει να παρακαλάει για ανακωχή, διαπραγματεύσεις και άλλα ευήκωλα, αναφέροντας ταυτόχρονα τα γνωστά περί σωματειακού και αναρχοαυτόνομου τεκτονισμού.

Τα περί σωματειακού τα έχουμε πει χοντρικά και σήμερα λέω να σας κάνω ένα φροντιστήριο περί αναρχοαυτόνομου τεκτονισμού καθότι και η χιραμίτσα και τα αφεντικά της είναι άσχετα από τεκτονισμό και το μόνο που ξέρουν είναι οι εμπορικές δραστηριότητες της μεγάλης στοάς, τα αθεώρητα και οι αρπαχτές.

Ως διδασκόμεθα εκ της ιστορίας οι στοές ήσαν ενώσεις οικοδόμων που υπήρχανε εδώ και κάτι εκατομμύρια χρόνια. Την εποχή που αρχίζει ο διαφωτισμός γίνονται μέλη τους και μη επαγγελματίες οικοδόμοι αλλά μορφωμένοι αθρώποι και οι στοές μεταβάλλονται από επαγγελματικές σε θεωρητικές.

Επειδή αυτοί οι μορφωμένοι που μπήκανε στις στοές δεν ήσαντε συνδρομητές και χάπατα, όπως τα μέλη του Αχαρνείου αλλά υβριστές, καθάρματα και επαναστάτες σαν την αφεντιά μου, που συχνάζανε στα ρωσιδάδικα της εποχής και που οι τότε νοικοκυραίοι και οι κουδουνίστρες του κατεστημένου αποκαλούσανε λιμπερτίνους.

Αυτοί οι λιμπερτίνοι ρωτάγανε, ψάχνανε, αμφισβητούσανε και λέγανε κάτι φρικτές βρισιές και ανηθικότητες, για ελευθερία, ισότητα και αδελφότητα, που το κατεστημένο χέστηκε απάνω του, καλή ώρα, όπως ο πέμπτος όροφος και έβαλε κάτι κουδουνίστρες, σαν τη χιραμίτσα, να τους μαντρώσουνε.

Το μάντρωμα έγινε με την γνωστή μέθοδο της κατάλυσης της αμεσοδημοκρατίας, που είναι και η μόνη πραγματική δημοκρατία και αυτή που τηρούσανε και τηρούνε οι στοές.

Η κατάλυση της αμεσοδημοκρατίας έγινε δια της εμμεσοδημοκρατικής μεθόδου των αντιπροσώπων.

Βάλανε λοιπόν τον μίστερ Άντερσον, που ήτανε η χιραμίτσα της δυναστείας του Ανοβέρου, που τότε πρωτοανέλαβε να διοικήσει την Αγγλία και μάζεψε τέσσερις απ’ τις εκατοντάδες στοές που υπήρχανε τότε και φτιάξανε τη πρώτη μεγάλη στοά στον κόσμο, τη μεγάλη στοά του Λονδίνου.

Από τότε ξεκινά η κατάρρευση του Ελευθεροτεκτονισμού σαν φορέα προοδευτικών ανθρώπων και ιδεών και εμφανίζονται τα λαμόγια και οι κουδουνίστρες στην υπηρεσία της αυτού μεγαλειότητος της αρπαχτής.

Τα πάντα ρει και ιδίως αυτά που δεν γουστάρουν δόγματα και αυθεντίες, όπως ο θεσμός μας. Έτσι υπάρχουν δεκάδες τεκτονικοί τύποι και χιλιάδες τεκτονικές οργανώσεις, με τις παραλλαγές τους, όπως διαμορφώνονται και εξελίσσονται από τους ανθρώπους, σε διάφορους τόπους και χρόνους.

Ο τεκτονισμός στην ιστορική εξέλιξή του πήρε διάφορα χαρακτηριστικά και μορφές, που αποκρυσταλλώνονται στις αρχές του 19 αιώνα, μιας και ο 18 αιώνας ήταν ο αιώνας των μεγάλων αλλαγών στην επιστήμη, στην πολιτική και στην κοινωνία.

Στην Αγγλία και στις αποικίες της ο τεκτονισμός αποκρυσταλλώνεται με την συμφωνία της ενώσεως των δύο αντιμαχόμενων μεγάλων στοών, στα 1813, με την οποία παίρνει την σημερινή μορφή του ο λεγόμενος τύπος των αρχαίων ελευθέρων και αποδεκτών τεκτόνων ενώ στην Γαλλία και την λοιπή Ευρώπη διαμορφώνονται πολλοί τύποι, μεταξύ των οποίων ο Γαλλικός και κυρίως ο περίφημος Σκωτικός τύπος, που στο ψηλότερο σημείο του δεν έχει το G, που έχει ο Αγγλικός, αλλά τις τρεις λέξεις του Διαφωτισμού και της Μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΣΟΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ (Θα σας τις κατεβάσουνε τα λαμόγια).

Αυτοί οι συγκεκριμένοι τεκτονικοί τύποι, καλά μου μαστόρια, δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράμα αλλά έχουν αρκετές και σημαντικές διαφορές, που αντιστοιχούνται στα μεγάλα ρεύματα της θεωρητικής πλατφόρμας του τεκτονισμού, που είναι ο διαφωτισμός.

Ο τύπος των αρχαίων ελευθέρων και αποδεκτών τεκτόνων είναι συντηρητικός ενώ ο Σκωτικός τύπος είναι προοδευτικός, όπως και τα δύο μεγάλα ρεύματα του διαφωτισμού.

Υπάρχει και η μέση οδός, αλλά σας τα λέω έτσι χοντρικά για ευκολία.

Οι άνθρωποι γουστάρουνε το σκωτικό τύπο αλλά οι εξουσίες και τα κατεστημένα τον άλλο με το μακρύ όνομα, το υποβλητικό, δηλ. τον Αγγλικό τύπο.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλοι σχεδόν οι μεγάλοι Ελευθεροτέκτονες, επιστήμονες, φιλόσοφοι, καλλιτέχνες, επαναστάτες κλπ γαλουχήθηκαν σε στοές του Σκωτικού τύπου, στον οποίο είχαν γαλουχηθεί και οι μεγάλοι Έλληνες της Εθνικής παλιγγενεσίας και ο οποίος υπήρχε αποκλειστικά στην Ελλάδα, μέχρι το 1976, οπότε εμφανίζονται τα πρώτα εργαστήρια του Αμερικανικού τύπου η τύπου της Υόρκης, που είναι ξαδελφάκι του Αγγλικού τύπου.

Τον Αγγλικό τύπο, που ήταν σχεδόν άγνωστος στην Ελλάδα, τον πρωτοέφερε  η ΕΜΣΤΕ, το 1986, υιοθετώντας την πρώτη και μοναδική εισήγηση, περί αυτού, που είχε γράψει η αφεντιά μου, στα 1985.

Ο κάθε τύπος έχει τους κανόνες και τις παραδόσεις του και για να μην σας κουράζω με ιστορίες κλπ θα σας πω την σημερινή κατάσταση για τον λεγόμενο Αγγλικό τύπο η όπως επίσημα ονομάζεται για τον τεκτονισμό των αρχαίων ελευθέρων και αποδεκτών τεκτόνων (A.F & A.M.).

Στον Αγγλικό τύπο υπάρχουν οι τέκτονες που είναι μόνο άνδρες (είναι και αρκετές κουδουνίστρες), οι στοές που είναι οι ενώσεις των τεκτόνων και οι μεγάλες στοές που είναι ομοσπονδίες δηλ. ενώσεις στοών και όχι ανθρώπων, όπως λένε πρόσφατα τα λαμόγια της μστε.

Οι στοές και οι μεγάλες στοές  του Αγγλικού τύπου, μαστόρια μου, παρά το ότι είναι συντηρητικές, στο θεωρητικό - πνευματικό μέρος τους, είναι υποδείγματα διοικητικής αυτονομίας, δημοκρατίας και ανεξαρτησίας.

Εκεί ακόμα και οι μαθητές ψηφίζουν τα όργανα διοίκησης και συνήθως τον σεβάσμιο δάσκαλο, τον θησαυροφύλακα και τον εσωτερικό φρουρό. 

Επιθεωρητές της στοάς, κοσμήτορες, ένδοξοι που να παίρνουν το σφυρί απ’ το σεβάσμιο η να του λένε τι θα κάνει κλπ δεν υπάρχουν, ούτε για πλάκα.

Η στοά κυριαρχικά αποφασίζει για τα πάντα.

Η στοά αποφασίζει μόνη της ποιό τυπικό θα εφαρμόζει, ποιόν θα κάνει μέλος της, ποιόν θα δικάσει η θα διαολοστείλει και σε ποιόν θα δώσει βαθμό και πότε. Αιτήσεις στη μεγάλη στοά, εγκρίσεις κι αρχίδια που ξέρετε στο Ελλάντα, είναι για τα λαμόγια του πέμπτου ορόφου και ουδαμού στον κόσμο γίνονται, σε στοά Αγγλικού τύπου.

Η στοά συμμετέχει στην ομοσπονδία, που καλείται μεγάλη στοά, δια των αντιπροσώπων της που είναι ο σεβάσμιος, οι πρώην σεβάσμιοι και οι δύο επόπτες. Ιδιαίτεροι αντιπρόσωποι, για να κάνει παιχνίδι η διοίκηση, δεν υπάρχουν λέμε.

Αυτοί οι αντιπρόσωποι των στοών συγκροτούν την γενική συνέλευση της μεγάλης στοάς και εκλέγουν τα όργανά της τουτέστιν τον μεγάλο δάσκαλο, τον μεγ. Θησαυροφύλακα, το διαχειριστικό συμβούλιο (γενικών υποθέσεων), τα πειθαρχικά συμβούλια, τους ελεγκτές κλπ.

Η μεγάλη στοά έχει μόνο διοικητικό έργο και ουχί έτερον, ήτοι δύο αρμοδιότητες και μόνον, ως μας πληροφορεί ο μίστερ Άντερσον και καμιά διακοσαριά συντάγματα μεγάλων στοών, τουτέστιν τον συντονισμό των στοών προς τα μέσα και την εκπροσώπηση του συνόλου τους προς τα έξω, δηλ. προς την κοινωνία. Και προσέξτε την διατύπωσή μου για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις λαμογιακού τύπου.

Η μεγάλη στοά εκπροσωπεί προς τα έξω το σύνολο των στοών και όχι την κάθε μια ξεχωριστά. Η κάθε στοά ξεχωριστά εκπροσωπείται στην κοινωνία από τα όργανά της και ιδίως από το σεβάσμιό της.

Οι στοές δεν είναι ούτε μορφώματα, ούτε παραρτήματα μεγάλης στοάς η σωματείων, όπως σας λένε οι Βασιλοπολίτηδες του Αχαρνείου.

Είναι ανεξάρτητες, αυτόνομες και κυρίαρχες ενώσεις προσώπων που μόνο αυτές επιτελούν το πλήρες τεκτονικό έργο, που καμία μεγάλη στοά στον κόσμο δεν μπορεί να επιτελέσει στο παραμικρό, καθότι εξ όσων ενθυμούμαι, τα τελευταία τριακόσια χρόνια ουδείς κατέστη τέκτων δια μυήσεώς του εις μεγάλην στοάν.

Για ιστορικούς και πρακτικούς λόγους συντονισμού και εκπροσώπησης του συνόλου τους, δημιούργησαν οι στοές τις ομοσπονδίες τους, που καλούνται μεγάλες στοές.

Κομπίνες του τύπου, έμμεση εκλογή μεγάλου δασκάλου και τα τοιαύτα, με δ.σ. που είναι ερμηνευτής του καταστατικού, νομοθέτης, δικαστής και ελεγκτής μαζί, γίνονται μόνο στη σπηλιά του Αλί μπαμπά και στο Αχαρνείο.

Στοά και μεγάλη στοά έχουν θεσπίσει κανονισμούς και θεσμούς με πρώτο κριτήριο να συμφωνούν με τους νόμους της πολιτείας στην οποία βρίσκονται.

Άμα κάποιες στοές δεν γουστάρουν την μεγάλη στοά, της πατάνε ένα χέσιμο, καλή ώρα, και μπορούν να βγούνε απ την ομοσπονδία και η να παραμείνουν αναξάρτητες η να ενταχθούνε σε κάποια άλλη η να συστήσουν μια νέα μεγάλη στοά, ως γίνεται παγκοσμίως, τα τελευταία τριακόσια χρόνια.

Διαβάστε την ιστορία του Φοίνικα Κερκύρας, που είναι η παλιότερη και η μεγαλύτερη Ελληνική στοά κλπ κλπ.

Αυτά που λένε για κανονικότητες, αναγνωρίσεις κλπ είναι οι κανόνες που έχει ο κάθε τύπος η η κάθε τεκτονική οργάνωση.

Ιστορικά υπάρχουν γύρω στις τρείς χιλιάδες κανονικότητες και καμιά διακοσαριά χιλιάδες αναγνωρίσεις.

Σήμερα το πράμα έχει τυποποιηθεί κάπως και έχουμε λιγότερες.

Όλες οι οργανώσεις λένε ότι οι δικοί τους κανονισμοί είναι οι μόνοι και οι καλλίτεροι και ότι οι άλλοι είναι οι άτακτοι, οι μη κανονικοί κλπ, του κώλου.

Κάθε οργάνωση που δρα σε συντεταγμένη πολιτεία εφαρμόζει τους νόμους και τις αρχές του δικαίου της πολιτείας στην οποία ανήκει και αυτό ισχύει και για τις τεκτονικές οργανώσεις, από την εποχή που οι τέκτονες περιόρισαν το παπαδαριό στις εκκλησίες του.  

Στην Αγγλία κλπ τα κανονίζουν με βάση τις αρχές του κόμον λο και στην Ευρώπη κλπ τα ρυθμίζουμε με βάση τις αρχές του Ρωμαικού (Ευρωπαικού - Γαλλογερμανικού) Δικαίου.

Πονηριές επιλεκτικής μεταφοράς ρυθμίσεων από το ένα τεκτονικό τύπο μιας χώρας σε άλλο τεκτονικό τύπο άλλης χώρας, υπό το πρόσχημα της τεκτονικής κανονικότητας και οι  «Δικοί μας νόμοι», που έλεγε ο αρχιεπίτιμος στα δικαστήρια, όπως τώρα λέει ο πέμπτος όροφος, δια της χιραμίτσας κλπ, είναι για τον μπούτσο και παπαριές για ασχέτους και ηλιθίους συνδρομητάς.

(Η μστε που είχε τις θεμελιώδεις διατάξεις του Σκωτικού τύπου στους συμβολικούς βαθμούς, ήταν κανονική και αναγνωριζόταν από το σύνολο των λεγόμενων κανονικών τεκτονικών δυνάμεων, από την ίδρυσή της και πολύ πριν της μάθουμε ότι υπάρχει ο Αγγλικός τύπος και η πράξη του 1929, που υποτίθεται ότι εφαρμόζει.... στον ύπνο της.)

Η μστε. το 1993-94, που της κάνανε την πλάκα οι Άγγλοι και την απαναγνώρισαν, άλλαξε τις θεμελιώδεις διατάξεις διακοσίων πενήντα ετών Ελληνικού Τεκτονισμού και από τις θεμελιώδεις διατάξεις του Σκωτικού τύπου, πήγε στις θεμελιώδεις διατάξεις του Αγγλικού τύπου. Σαν να λέμε από Νέα Δημοκρατία έγινε ΚΚΕ.

Έτσι δηλώνει τουλάχιστον, γιατί στην πράξη εφαρμόζει τον αρχαίο λαμογιακό τύπο της αρπαχτής.

Αυτού του είδους τις θεμελιώδεις αλλαγές,  τις κάνουν για πλάκα οι ανισόρροποι και οι άνθρωποι που δεν σέβονται τον εαυτό τους και την ιστορία τους.

Το πως έφτασε σε αυτό το κατάντημα η μστε είναι μεγάλη ιστορία, που σας έχω γράψει κατά καιρούς και εδώ είμαστε και θα σας τα γράφω για να μην σας δουλεύουνε τα λαμόγια και οι κουδουνίστρες.

ΜΗΤΣΟΣ Ο ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ


O παραπάνω είναι ο γνωστός πίνακας του William Hogarth, « Η ΝΥΧΤΑ».


Σ’ αυτόν τον πίνακα εικονίζομαι την εποχή που ήμουνα σεβάσμιος, να επιστρέφω ντίρλα από ρωσιδάδικο του Μπουρναζίου, υποβασταζόμενος από κείνο το αρχίδι τον ένδοξο δοκιμαστή της μεγάλης στοάς, ενώ η καριόλα η χιραμίτσα που την ξύπνησαν τα τραγουδάκια μου, αδειάζει στο κεφάλι μου το καθήκι με τα τσισάκια της. Δίπλα μου στο μπαρμπέρικο ο Μανώλης ξεδοντιάζει τον αρχιεπίτιμο, ενώ παραδίπλα με την σφουγγαρίστρα είναι ο Πολίτης με το Ματτέ και τον Παπαδόπουλο, που καθαρίζουνε τις βρωμιές του Αχαρνείου.

Κάποιοι γκάου λένε ότι η φωτό είναι του 1728 και ότι εικονίζει τον σεβάσμιο της στοάς του Hogarth, τον Sir Thomas de Veil, που έκανε τα ίδια με την αφεντιά μου στο Τσάρινγκ Κρος και η μεγάλη στοά, έστειλε τον μεγάλο δοκιμαστή Bro. Montgomerie να τονε μαζέψει. Η σφουγγαρίστρα δίπλα με τις πλύστρες είναι συμβολική αναφορά και φανερώνει ότι από τότε υπήρχαν ακαθαρσίες στις στοές.      
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος