...................................................

...................................................

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΔΕΝ ΘΕΤΩΝ ΟΡΙΟΝ ΕΝ ΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Η ΡΟΖ ΓΡΑΒΑΤΑ



Αυτό για τις ροζ γραβάτες που είπε ο ενδοξότατος των αυτοκαθαριζόμενων, μου έχει καθίσει στο στομάχι και το θεωρώ πολύ μεγαλύτερη καταστροφή κι από τα διαχειριστικά σκάνδαλα της μστε.

Πρόκειται για πανωλεθρία.

Ο άνθρωπος είναι ανίδεος από τεκτονισμό και από ροζ γραβάτες ξέρει όσα κι από αυτοκάθαρση.

Μας κατέστρεψε.

Αυτά που είπε εναντίον της ροζ γραβάτας, αναφερόμενος στο ντρες κοντ της αδελφότητας, δείχνουν απόλυτη άγνοια του θεσμού.

Δεν μας έφθανε η άγνοια των καπιτουλαρίων de villis, του 802 μ.χ. του Καρλομάγνου, με τα οποία η ανατέθηκε στην συντεχνία μας η προστασία των σαπουνιών δια την εκτέλεσιν των καθάρσεων, τώρα το κακό ολοκληρώνεται με την καταφορά του κατά της ροζ γραβάτας, που αποτελεί μέγα τεκτονικό σύμβολο.

Και εξηγούμαι παγκουί.

Ο θεωρητικός τεκτονισμός και η γραβάτα γεννήθηκαν από την ίδια αιτία και κατά την ίδια χρονική περίοδο, μιας και οι δυο προέκυψαν από τους θρησκευτικούς πολέμους που συντάραξαν την Ευρώπη.

Ο Βασιλιάς Ήλιος της Γαλλίας ενθουσιάστηκε από τα πολύχρωμα μαντήλια που φορούσαν οι Κροάτες στρατιώτες και τα κατέστησε μόδα, δια σχετικών καπιτουλαρίων, μια μόδα που υιοθετήθηκε άμεσα από τους ζηλιάρηδες δώθε του ποταμού Τρέντ και την κατέστησαν τρέντυ, τον ίδιο καιρό που οι επαγγελματικές συντεχνίες των οικοδόμων γεμίζανε από τρέντηδες του διαφωτισμού και καθίσταντο μόδα και αυτές.

Η μόδα της εποχής του διαφωτισμού ήταν στοά και γραβάτα.

Αν δεν ήσουνα μασόνος  η αν δεν φορούσες γραβάτα ήσουνα εξοβελιστέος παλιατζουρίδης και σε στέλνανε στον Παπα-δόπουλο για πειθαρχικό.

Από τους πίνακες του Χόγκαρθ πληροφορούμαστε ότι η πρώτη γραβάτα των αδελφών ήταν η κοινή γραβάτα άσπρου χρώματος, που θύμιζε την αγχόνη των πειθαρχικών της εποχής.

Ο μέγιστος και αείμνηστος διδάσκαλός μας δούκας του Γουώρτον, κατέστησε μόδα την ροζ γραβάτα, όταν προήδρευσε της συνελεύσεως της μεγάλης στοάς του Λονδίνου, φορώντας ροζ γραβάτα, προερχόμενη από γυναικεία ροζ κιλότα.

Η ροζ κιλότα κατέστη γραβάτα του μεγάλου διδασκάλου μας, μετά από τελετήν αυτοκαθάρσεως, το ιστορικό της οποίας έχει ως εξής:

Ο δούκας του Γουώρτον, ήταν άνδρας θερμότατος οπαδός του διαφωτισμού και απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ αγωνιζόταν για την επικράτηση του ορθού λόγου και την καταπολέμηση των προλήψεων και των  δεισιδαιμονιών, που κυριαρχούσαν μέχρι τότε.

Ήταν οξυνούστατος γνώστης τόσον των ανθρωπίνων όσον και των κοινωνικών παθών, αλλά και φανατικός μελετητής του Αριστοτέλη και του Αριστοφάνη, τις διδαχές των οποίων εφήρμοζε από το βράδυ μέχρι το πρωί.

Χρησιμοποίησε κατά κόρον την σάτιρα σαν μέσο διάδοσης του ορθού λόγου και καταπολέμησης των λαικών-θρησκευτικών προκαταλήψεων και μάλιστα χρησιμοποίησε την σάτιρα στην Αριστοφανική μορφή της. (πράγμα που κάνουμε και μεις, με αισθητά μικρότερη επιτυχία).

Με δυό λόγια ο άνδρας ήταν τζίνιους και με ασύλληπτο χιούμορ.

Αντιλαμβανόταν ότι τα μέλη των στοών ήσαν λίγοι μορφωμένοι με χοντρό πορτοφόλι και ότι ο πολύς λαός, (οι σημερινοί συνδρομητές) παρέμενε στο μεσαιωνικό σκότος.

Χρησιμοποίησε την σοφία του, την κοινωνική ισχύ του και την δύναμη αυτού που αποκαλούμε ¨μόδα¨.

Έτσι εκτός από τον αυτοκαθαρτικό σαρκασμό, με το τάγμα των γοργονόδρακων, που σατίριζε την ίδια την αδελφότητά μας, ίδρυσε και την περίφημη λέσχη της φωτιάς της κόλασης, που αποτελεί ορόσημο στην ιστορία του διαφωτισμού.

Ήξερε καλά αυτό που δίδασκαν ο Αριστοφάνης και ο Αριστοτέλης, ότι δηλαδή ο έρωτας και η χαρά απελευθερώνουν τον άνθρωπο και βάζουν το μυαλό του να δουλέψει.

Χτύπησε ανελέητα το ασκητικό ιδεώδες και την καταθλιπτική θρησκευτικότητα των ανέραστων, που καταδυνάστευαν τους ανθρώπους, με τα παράλογα δόγματα και τις δεσποτικές αυθεντίες τους.

Έτσι μάζεψε όλους τους αδελφούς λιμπερτίνους (που ανάγκασαν τον κρατικοδίαιτο Άντερσον, να τροποποιήσει καμιά δεκαριά φορές τα πρώτα συντάγματά μας) και τους οργάνωσε μαζί με τις  ενδοξότερες πουτάνες της εποχής.

Οι αριστοφανικές τελετές της λέσχης της φωτιάς της κόλασης δημιούργησαν σάλο μέγα και κατέστησαν μόδα κατακλυσμιαία, ώστε όλο το Λονδίνο μεταβλήθηκε σε μπουρδέλο. 

Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που οι Άγγλοι και οι Αγγλίδες χαρήκανε τον έρωτα.

Απ’ τις τελετές αυτές δημιουργήθηκε τεράστιο κοινωνικό και πολιτικό ζήτημα απειλήσαν άμεσα το σύστημα.  Τότε μας κολλήσανε και τις σχετικές ρετσινιές τα πάσης φύσεως εξουσιαστικά ιερατεία. 

Σε μια ολονυχτία λοιπόν επρόκειτο να μυηθεί μια κυρία της Αριστοκρατίας και οι φίλες της.

Στην τελετή προήδρευε ο Ιππότης Ράμσευ και δοκιμαστής ήταν ο μαρκήσιος Ντε Σαντ. 

Κατά την είσοδον του Μεγάλου Διδασκάλου εις την μυούμενην, διαπίστωσε ότι έλειπε το απαραίτητο  σχοινί και αντ’ αυτού χρησιμοποίησεν την λευκή γραβάτα του, την οποίαν η μυηθείσα εκράτησε ως σουβενίρ και εις ανταπόδοσιν του παρέδοσε την κιλότα της, η οποία ήτο ροζ χρώματος.

Αυτήν την ροζ κιλότα χρησιμοποίησε ως γραβάτα, την επόμενη μεσημβρία και προήδρευσε της γενικής συνελεύσεως της μεγάλης στοάς, κατά την οποίαν και επευφημήθη ως απελευθερωτής σωτήρας.

Έκτοτε η ροζ γραβάτα κατέστη σήμα κατατεθέν των τέκνων του φωτός και μέγα σύμβολο της αδελφότητας.

Ο  αδελφός Λώρενς Ντέρμοτ, αντιταχθείς σφόδρα στις ρουφιανιές του Άντερσον κατά του Δουκός του Γουώρτον και των λοιπών αδελφών λιμπερτίνων, επέμεινε και ούτω το μέγα αυτό σύμβολο του διαφωτισμού, εντάχθηκε και στο τυπικό της τελετής ειδοχής και στο τυπικό της Βασιλικής αψίδας. 

Τα καθάρματα, οι συντηρητικοί Αγγλικανοί, έβγαλαν το ροζ απ΄τις γραβάτες μας, και βάλανε το μαύρο της Βικτωριανής περιόδου. Το ροζ το ξαναβάλανε στις κιλότες τους προς τιμήν της περιόδου της αυτού Μεγαλειότητος.

Το ίδιο έκαναν και όλοι οι υπάκουοι ιθαγενείς της Αγγλικής Αυτοκρατορίας.

Η καταστροφή αυτή περιορίσθηκε στον Αγγλικό Τεκτονισμό, αφού τα αληθή τέκνα του διαφωτισμού επέμειναν στο ροζ, απελθόντα μπηγιόντ δε κραφτ η συστήσαντα τον σκωτικό τύπο, ο οποίος χρησιμοποιεί, το ροζ εις την νιοστήν και εκτός από τον 18 βαθμό, που δημιούργησε προς τιμήν του ροζ, έχει κόκκινα περιζώματα και εις τους τρεις συμβολικούς βαθμούς  αντί για τα μπλε των Αγγλικανών. 

Συνοψίζοντας. 

Η γραβάτα για τον τέκτονα συμβολίζει την αυτοσυγκράτηση και τον έλεγχο των παθών του.

Το ροζ χρώμα απ’ την άλλη είναι ταυτισμένο με τα πάθη και μάλιστα τα πικάντικα η και τα γκεοβαγκέο.

Η συμβολική της ροζ γραβάτας είναι αμφίσημη σαν το μωσαικό δάπεδο και συμβολίζει τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και στον άνθρωπο. 

Η ροζ γραβάτα είναι μέγα τεκτονικό σύμβολο και μόδα, όπως μόδα και νεωτερισμός είναι και θα παραμείνει, σύμπας ο αληθής Ελευθεροτεκτονισμός, ενώ μαύρη φοράνε μόνο οι βρωμιάρηδες και οι πεθαμενατζήδες των απανταχού ξεπεσμένων Αχαρνείων.

Ο ενδοξότατος του Αχαρνείου είναι άσχετος από τεκτονική συμβολική.

Αυτοκάθαρση ούτε στη μαύρη τη γραβάτα του θα μπορέσει κάνει και στοίχημα…… 

…..τη Ροζ κιλότα του.

ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ

Υ.Γ. Εις απόδειξιν παρατίθενται πρόσφατες φωτό επιφανεστάτων αδελφών από Αμερική και Ευρώπη με τις ωραιότατες ροζ γραβάτες τους.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΣΜΕΝ

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ο ΟΡΚΟΣ

«Ορκίζομαι ενώπιον του αληθινού Θεού, ότι θέλω είμαι επί ζωής μου πιστός εις την Εταιρείαν κατά πάντα. Να φανερώσω το παραμικρόν από τα σημεία και τους λόγους της,.......


Ορκίζομαι ότι θέλω τρέφει εις την καρδίαν μου ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΝ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΥΡΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ μου, των οπαδών και των ομοφρόνων με τούτους, θέλω ενεργεί κατά πάντα τρόπον προς βλάβην και αυτόν τον παντελή όλεθρόν των, όταν η περίστασις το συγχωρήσει.

Ορκίζομαι να συντρέχω, όπου εύρω τινά συνάδελφον, με όλην την δύναμιν και την κατάστασίν μου. Να προσφέρω εις αυτόν σέβας και υπακοήν, αν είναι μεγαλύτερος εις τον βαθμόν και αν έτυχε πρότερον εχθρός μου, τόσον περισσότερον να τον αγαπώ και να τον συντρέχω, καθ΄όσον η έχθρα μου ήθελεν είναι μεγαλυτέρα.


Ορκίζομαι ότι καθώς εγώ παρεδέχθην εις Εταιρείαν, να δέχομαι παρομοίως άλλον αδελφόν, μεταχειριζόμενος πάντα τρόπον και όλην την κανονιζομένην άργητα, εωσού τον γνωρίσω Έλληνα αληθή, θερμόν υπερασπιστήν της πατρίδος, άνθρωπον ενάρετον και άξιον όχι μόνον να φυλάττη το μυστικόν, αλλά να κατηχήση και άλλον ορθού φρονήματος.


Ορκίζομαι να προσέχω πάντοτε εις την διαγωγήν μου, να είμαι ενάρετος. Να ευλαβώμαι την θρησκείαν μου, χωρίς να καταφρονώ τας ξένας. Να δίδω πάντοτε το καλόν παράδειγμα. Να συμβουλεύω και να συντρέχω τον ασθενή, τον δυστυχή και τον αδύνατον. Να σέβομαι την διοίκησιν, τα έθιμα, τα κριτήρια και τους διοικητάς του τόπου, εις τον οποίον διατριβώ.

Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς !


Ορκίζομαι εις τας πολυχρονίους βασάνους Σου.


Ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε.


Εις το εξής συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου.

Το όνομά σου ο οδηγός των πράξεών μου, και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου.
Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήσει επάνω εις την κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου.


Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη λησμονώ την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου».

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας
ΕΔΩ.....ΚΟΤΕΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΛΙ

Διαδήλωση κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας Το Σάββατο 3 Δεκ. 2011 πραγματοποιήθηκε στο Palais des Sports Murcel Cerdan συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Μεγάλου Διδασκάλου της GLNF.

Οι περίπου 1200 παρευρισκόμενοι ζήτησαν την απομάκρυνση του Μ.Δ Francis Stefani κατηγορώντας τον για τον τρόπο που διοικεί την συντεχνία. Οι διαδηλωτές τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι των Παρτιζάνων (Marseillaise) και κατέθεσαν στεφάνι παραπέμποντας στο θάνατο της αδελφότητας.

Να σημειωθεί ότι η διαδήλωση καλύφθηκε από τον τύπο με εκτενή αναφορά από την LaParisien .


ΑΠΟ ΤΟ BLOG

http://tektonismos.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html?spref=fb

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΘΕ
Από το Freemasonry today (τεύχος Μαρτίου 2009). Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι ; Κάντε κλικ στη φωτογραφία και φουσκώστε από Εθνική Υπερηφάνεια

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ

Για πάνω από τέσσερα χρόνια καλούμε τη διοίκηση της Μεγ. Στοάς να κάνει έστω μια δήλωση για το όνομα της Μεγάλης Στοάς που φύτεψαν οι άγγλοι στην γειτονική χώρα που καπηλεύεται την πολιτιστική κληρονομιά όχι μόνο της Μακεδονίας αλλ' όλης της Ελλάδας.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων έχουν αγανακτήσει με την θυελώδη σιωπή της διοίκησης της Μεγάλης Στοάς, που περιφρονεί όχι μόνο τα Εθνικά μας θέματα αλλά και την μοναδική πατριωτική παράδοση του Ελληνικού Ελευθεροτεκτονισμού.
Απευθυνόμενοι σ' αυτούς τους λέμε " ...το 1993 οι Άγγλοι σας απαναγνώρισαν γιατί ένας καλεσμένος σας μίλησε σε ανοιχτή εκδήλωση για το Μακεδονικό και σε λίγα χρόνια σας φυτεύουν στα Σκόπια μιά Μεγάλη Στοά με το όνομα της Μακεδονίας που καπηλεύεται μέχρι και το σήμα σας (το Γ). Εσείς παρίστασθε σε κοινές διεθνείς εκδηλώσεις με τους Σκοπιανούς και δεν κάνετε ούτε μια απλή δήλωση, όπως ο τελευταίος μουσικοχορευτικός σύλλογός μας σε ανάλογες εκδηλώσεις . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΩΡΕ."

ΠΡΟΣΟΧΗ - attention -achtung-attenzione- ΠΡΟΣΟΧΗ

Το παρόν ιστολόγιον είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ δια τους Τέκτονες τους ανήκοντες εις στοάς υπό την Μ. ΣΤ. της Ελλάδος, καθότι διάκειται εχθρικώς προς την παρούσα διοίκησή της (όπως ισχυρίζεται η ίδια )
Η δια του διαδικτύου διακίνηση του περιεχομένου του, ως και η ανάγνωση, υπαγόρευση, φωτοαντιγραφή η άλλη αναπαραγωγή, διαφήμιση, προώθηση, επίδειξη, όλου η μέρους, κατοχή, χρήση, νομή δι' αντιφωνήσεως η μη , μετ' εκταξεως η μη , μίσθωση, δωρεά, δωρεά αιτία θανάτου, νέμηση ανιόντος, πώληση με αντιφώνηση νομής η μη, δάνειο , χρησιδάνειο, εισαγωγή, εξαγωγή και εμπορία του, επιφέρει πειθαρχικόν έλεγχον, συμφώνως τω άρθρω 203 παρ. 2γ και 3α δ και ι του Γενικού Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (αρμόδιος κ. Τρουχίλο, οδός Ιεράς Εξετάσεως και Στάλιγκραντ 13, Τ.Κ. 666. Μεσαίωνας
Treblinka, 7ο Κρεματόριο δεξιά)


Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΑΛ -  ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
Εκείνα τα κόλπα με τις μεταχρονολογημένες πληρωμές και τις γυψοσανίδες πως μου ξέφυγαν ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ?
ΩΡΕ ΤΙ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?

ΠΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΛΛΗΡΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Η ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ

Ποίον αφορά η κατωτέρω περιγραφή του αειμνήστου Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Χρυσάνθου Κατσικοπούλου

“…..Εν γνώσει του ψευδολογών….εμφανίζεται ως τελείως αναξιόπιστος και κάθε άλλο Χριστός και ενάρετος , καθόσον προκειμένου να καταστή ενεργόν μέλος του Υπάτου Συμβουλίου, απηλλωτρίωσε τον εαυτόν και την προσωπικότητά του, καταστάς πράγματι ΠΡΑΓΜΑ, RES, ΟΝΙΟΝ, διαπραγματευθείς την ψήφον του δια δολοπλοκιών και δια προσπαθειών όπως εξακριβώσει ποίος θα τον προέκρινεν ως Ανθύπατον, ίνα τον ψηφίση ως Ύπατον…ο πολέμιος του Σκωτικού Τεκτονισμού, ο υβριστής του Υπάτου Συμβουλίου, ο ανέντιμος και διαφθορεύς αφού εβολιδοσκόπει Κρ. Αδελφούς ους προσεπάθει να διαφθείρει ….έρπων και λίχων….εξακολουθών την επιδειξιομανίαν του…ως άλλος σατραπίσκος…μεθυσμένος με την πρόσκαιρον δόξαν του…”


ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ
Ο επίσκοπος Πειραιά εδώ και χρόνια επιδίδεται συστηματικά σε υβριστική και συκοφαντική εκστρατεία κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Στα πλαίσια της εκστρατείας αυτής έχει ασκήσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσφυγή με την οποία επιδιώκει την διάλυση των Τεκτονικών στοών. Πρόσφατα και με αφορμή τις δηλώσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την πολιτική κατάσταση της χώρας, εμφανίσθηκε σε Τηλεοπτικές εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας και συνέχισε τις υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις κατά του Ελευθεροτεκτονισμού. Απ’ όσα γνωρίζουμε ουδεμία τεκτονική δύναμη αντέδρασε με οποιοδήποτε τρόπο. Η τεκτονική ιστορία μας πληροφορεί ότι σε κάθε παρόμοια περίπτωση οι τεκτονικές αρχές εκδήλωναν άμεσα σοβαρότατες αντιδράσεις προκειμένου όχι μόνο να παύσουν οι άδικοι επιθέσεις αλλά και δια να ενημερωθούν περί του Τεκτονισμού οι απληροφόρητοι πολίτες. Σήμερα που βρισκόμαστε σε εποχή γενικευμένης κρίσης, όπου εκκολάπτονται και εμφανίζονται συνεχώς αλυτρωτικές και συνομωσιολογικές θεωρίες αποδίδουσες στον Ελευθεροτεκτονισμό κάθε κακό, οι τεκτονικές διοικήσεις κοιμόνται μακαρίως τον ύπνο της εσωστρέφειας και της πρωτοφανούς ανικανότητας και δυστυχώς δικαιώνουν συνεχώς την αυστηρή κριτική μας. Δημοσιεύουμε τελείως ενδεικτικά απόκομμα της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ της 1.3.1909 όπου περιέχεται άρθρο του τότε Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου Εμμ. Γαλάνη, περί τεκτονισμού (χρησιμοποιεί τον σωστό όρο «ελευθεροτεκτονική»). Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε εξ αφορμής και σε απάντηση επιθέσεων όχι Επισκόπου μεγάλης πόλεως, αλλ’ ενός ιεροκήρυκα του Βόλου, το 1909 και όχι το 2010. Αθήνα Δεκέμβρης 2010 Καθηγητής Σπήλιος Αναγνωστόπουλος